Chiudi annunziu

Oghje, i sporti muderni o un stile di vita sanu sò strettamente cunnessi cù assistenti in forma di tecnulugii intelligenti. Hè chjaru chì ancu u più caru tester di sport ùn vi currerà dece sottu à una ora per voi, ma vi aiuterà significativamente à avè una furmazione megliu è più piacevule. Chì sò i migliori orologi sportivi è cinturini di fitness oghje?

1

Tester sportivi è braccialetti di fitness: cumu sò diffirenti?

A categuria più economica di aiuti sportivi sò braccialetti di fitness. Spessu ùn anu micca un display, è s'ellu facenu, allora solu in una versione minimalista per vede l'infurmazioni basi. Grazie à questu, a bateria pò durà facilmente per parechje settimane. I braccialetti di fitness appellu principarmenti à l'utilizatori menu esigenti chì volenu statistiche chjaru di i passi fatti, calori brusgiati o analisi di u sonnu. Tuttavia, l'elementu essenziale hè a cunnessione stretta cù u smartphone è l'applicazione installata. Solu quì averete una panoramica cumpleta di tutte l'attività.

Hè vera chì a diffarenza trà i migliori braccialetti di fitness è orologi sportivi (testers sportivi) hè gradualmente sguassata. Tuttavia, in particulare a grande visualizazione grafica è i sensori avanzati sò a prerogativa di i testers sportivi. E funzioni di l'orologi sportivi sò principalmente destinati à migliurà a qualità di furmazione - analisi detallatu di furmazione, cunnessione cù un cinturione di pettu per una misurazione precisa di a freccia cardiaca, sensore di velocità o cadenza di ciclismo, è assai di più. Di sicuru, seguita chì un tali sguardu specializatu serà d'interessu particulari à l'atleti chì credenu in un modu più intensivu di furmazione è batte i record persunali. Hè necessariu di mintuvà chì u prezzu di compra aumenta ancu cù numerosi equipaghji.

2

Chì ponu fà i teste di sport è i braccialetti di fitness?

Sè vo site almenu un pocu seriu nantu à u sportu, avete bisognu di parechje caratteristiche impurtanti:

  • GPS - misurazione precisa di a distanza senza avè da purtà un telefuninu.
  • Frequenza cardiaca - I perfeccionisti utilizanu una cinturina di pettu, ma per a maiò parte di l'altri utilizatori, a misurazione di a freccia cardiaca direttamente da u polso hè abbastanza. Per esempiu, curriri in i zoni di freccia cardiaca ghjustu vi aiuterà à migliurà notevolmente i vostri risultati.
  • A vita di a batteria - tipicamente un grande puntu di dolore per l'orologi intelligenti, ma ùn hè micca cusì male per i tester sportivi è i braccialetti di fitness. Un braccialetto di fitness "stupidu" pò durà facilmente settimane, cù i testers sportivi aspettanu un periodu di tempu più brevi. In ogni casu, in un arnese cumpletu è cù GPS è misurazione di a freccia cardiaca, alcuni ponu gestisce decine d'ore, chì hè un valore eccellente.
  • Cunnessione cù u telefuninu - un standard chjaru oghje, l'applicazioni sò dispunibili iOS i Android. Serve per valutà i valori misurati è mediate l'inviu di notificazioni à l'orologio o bracciale. Inoltre, a maiò parte di i pruduttori offrenu u so propiu portale accessibile da i siti web o ligami à e cumunità sportivi populari induve pudete cumpete cù l'amichi. Un rappresentante tipicu hè l'applicazione Strava per tutti l'atleti o a piattaforma Garmin Connect chjusa.

Funzioni premium per i dilettanti di sport includenu:

  • Supportu per altri sensori - per esempiu, un sensoru di cadenza, un wattmeter è, sicuru, una cinta di pettu per a misurazione precisa di a freccia di u core.
  • Barometru d'altitudine - basatu annantu à u cambiamentu di pressione, u sensoru ricunnosce s'ellu hè ascendente o discendente. Hè essenziale per a determinazione precisa di i metri d'altitudine cullati durante, per esempiu, una ultramaratona d'altitudine.
  • Aumenta a resistenza - ogni braccialetto o orologio sportivu pò trattà una doccia di pioggia classica. Per l'immersione profonda o altri sporti estremi, sceglite quelli chì anu una resistenza di almenu 20 ATM è più.

I migliori tester sportivi è braccialetti di fitness in Alza.cz

In u menù Alza.cz, truverete centinaie di teste di sport diversi o braccialetti di fitness. Avemu sceltu i pezzi più interessanti per voi, chì avemu soprattuttu pruvati bè nantu à a nostra propria pelle.

Apple Watch Serie 4

Una scelta chjara per tutti i pruprietarii iPhones, chì deve esse mintuatu, malgradu u fattu chì sò esattamente à a fruntiera trà un smart watch è un tester sportiu. Apple Watch Serie 4 rializeghja a vostra visione di un telefunu nantu à u polsu. In tuttu u ghjornu, avete una visione generale di tutte e notificazioni, u tempu, è pagherete cun elli Apple Paga, è dopu meziornu pudete andà in u vostru circuitu di corsa favuritu cù cuffie in l'arechje, esce per una birra cù un gruppu d'amici o vai à a piscina per rinfriscà. Tutte queste attività cù Apple Watch Pudete facilmente misurà a Serie 4, cumprese a freccia cardiaca.

3

Un altru plus di benvenutu Apple Watch A serie 4 hè simplicemente cinturini rimpiazzabili. Ci sò diversi tipi di cinturini in offerta, da u pelle è u metale à u sportu à quelli fatti di nylon tissutu.

Samsung Galaxy Watch Active 

Un altru rappresentante di l'orologi hibridi hè Samsung Galaxy Watch Active. Ci hè bellezza in a simplicità, per quessa Samsung hà optatu per un disignu relativamente simplice cù un dialu tondu chì pò esse cumpletamente persunalizatu à i vostri bisogni di design. Di sicuru, cù l'opzione di cambià a cinta. Grazie à questu, l'orologio pò esse purtatu à u travagliu, durante u sport, ma ancu à a sera à u teatru.

4

U corpu di metallu risponde à u standard di durabilità americanu MIL-STD-810, cusì l'orologio pò resiste à scosse inaspettate o fluttuazioni di temperatura senza danni. A resistenza IP68 è 5ATM permettenu di piglià l'orologio à a piscina, per esempiu.

Huawei Watch GT Sport 

Cù un orologio Huawei Watch GT Sport farete sport senza restrizioni. Puderanu durà finu à duie simane cù una sola carica o finu à 22 ore di freti cardiacu continuu è monitoraghju GPS.

5

L'orologio vi farà piacè cù un trattamentu premium è una visualizazione AMOLED bella leggibile. Per l'atleti, l'integrazione di trè servizii di pusizioni diffirenti hè impurtante. In più di u tipicu GPS, Galileo è Glonass sò ancu dispunibili. Avete cusì avè accessu à dati precisi in tuttu u mondu. Altri sensori includenu un giroscopiu, un magnetometru, un sensoru di impulsu otticu, un sensoru di luce ambientale è un barometru.

Garmin vívoactive 3

Orologio sportivo leggero Garmin vívoactive 3 sò u megliu di a nostra offerta. Cù u so cuncettu, cumpleta i bisogni di un grande gruppu di atleti dilettanti. Ch'ella sia un cuntrollu di toccu faciule cù un buttone di cunferma fisica, o una scelta di più di 15 profili sportivi. Grazie à u serviziu Garmin Connect, pudete accede à una valutazione dettagliata di l'attività sportiva, chì pudete discutiri cù, per esempiu, un cullega più espertu o direttamente cù un coach.

Braccialetti fitness economici Honor Band 4 è Xiaomi Mi Band 2

Ùn vogliu micca spende millaie in un orologio sportivu perchè ùn sapete micca ancu s'ellu truverete abbastanza motivazione? Un bracciale fitness più simplice serà ideale per voi Chjesa di Signore 4 o preferitu Xiaomi Mi Band 2.

6

Cù u so aiutu, pudete avè una visione generale di a vostra attività fisica, a qualità di u vostru sonnu, è pudete ancu verificà a freccia di u core durante u muvimentu o una carica più grande. I braccialetti vi aiuteranu ancu sè vo vulete mantene un pesu ottimali è fà qualcosa per a vostra salute è fitness. A piccula visualizazione di l'infurmazioni vi mostra i valori misurati basi, ma l'applicazione mobile accumpagnata pò fà assai di più.

Galaxy Watch oru Rose

U più lettu d'oghje

.