Chiudi annunziu

Samsung Smartphone Galaxy L'A90 serà ancu dispunibule in una versione 5G, è hè digià chjaru chì a so bateria avarà un rendiment veramente rispettabile. Inoltre, a dispunibilità di a variante 5G hè stata cunfirmata recentemente Galaxy L'A90 hè luntanu da esse limitatu à a Corea di u Sudu - u telefunu serà dispunibule in almenu uni pochi di paesi europei, una lista chì prubabilmente si espansione cum'è a cobertura 5G aumenta.

Inizialmente, si trattava di u Samsung redesignatu Galaxy L'A90 cù a cunnessione 5G hè stata speculata solu vagamente, avà i so preparazione sò stati cunfirmati grazia à a certificazione di una bateria cù u codice di produttu EB-BA908ABY. Allora a bateria appartene definitivamente à u smartphone cù u numeru di mudellu SM-A908, chì hè u Samsung appena citatu. Galaxy A90 5G. Era u primu servitore chì vene cù u messagiu di certificazione GalaxyClub, chì hà purtatu ancu una foto di a bateria citata. Duverebbe avè una capacità tipica di 4500 mAh è una capacità nominale di 4400 mAh. Hè un pocu più di a bateria di Samsung pò vantà Galaxy A80.

A bona nutizia hè chì Samsung Galaxy L'A90 5G hè luntanu da esse destinatu à u mercatu di casa di Samsung. Sicondu u servitore GalaxyClub, in più di u mudellu tichjatu SM-A908N, chì hè destinatu à a Corea di u Sud, ci hè ancu un mudellu tichjatu SM-A908B. Hè a lettera B in a designazione di u mudellu chì hè destinata à versioni internaziunali di i dispositi Samsung cù cunnessione 5G - per esempiu, versioni internaziunali. Galaxy L'S10 5G hè marcatu SM-G977B.

Samsung Galaxy L'A90 5G serà prubabilmente vendutu inizialmente in u Regnu Unitu, Germania, Francia, paesi scandinavi è Italia. Ancu s'ellu ùn serà micca trà i dispositi più economici, hè prubabile chì serà più prezzu di u mudellu Galaxy S10 in versione 5G.

Samsung Galaxy A90 3

U più lettu d'oghje

.