Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: A cumpagnia TCL®, unu di i più grandi pruduttori mundiali di ricevitori di televisione, hà ottinutu un massimu di produzzione l'annu passatu. In 2018, TCL hà pruduciutu è speditu più di 28 milioni di televisori LCD, guadagnendu u sicondu postu trà i pruduttori di TV, a designazione di "Global Top 2 TV Corporation" è una cota di mercatu di 10,9%1.

TCL (A Vita Creativa) hè una marca integrata verticalmente cù a so propria pruduzzione di a grande maiuranza di cumpunenti per a so propria pruduzzione, hà 28 laboratorii propiu per a Ricerca è Design, coopera cù dece istituzioni scientifiche è hà 22 stabilimenti di produzzione. Impiega più di 75 000 persone in u mondu sanu, opera in più di 80 paesi, è i so prudutti sò dispunibili in più di 160 paesi è regioni in u mondu. 

I mudelli premium di a marca TCL combinanu i vantaghji di i televisori intelligenti (Smart TV) cù u sistema Android. I televisori cù a marca TCL sò furniti à u mercatu cecu cumplettamente localizzati cù un supportu cumpletu per a trasmissione DVB-T2.

Attualmente, una serie di mudelli cumpletamente novi di televisioni TCL in a categuria serà presentata nantu à u mercatu cecu AndroidTV: TCL EP66 è TCL EP68. E duie serie di mudelli usanu Android 9 è combina un disignu metallicu ultra-slim cù qualità 4K HDR. A serie EP66 hè dispunibule in dimensioni 43ʺ-75ʺ. A serie EP68 high-end supporta, frà altre cose, a tecnulugia Wide Color Gamut è vene in dimensioni 50ʺ-65ʺ.

Prezzu è dispunibilità

A nova serie di mudelli di televisori TCL EP66 è EP68 serà dispunibule nantu à u mercatu cecu da Aostu 2019 à traversu a maiò parte di i magazzini in linea è i magazzini di l'elettronica di cunsumu brick-and-mortar.

situ web: 

TCL_FB

U più lettu d'oghje

.