Chiudi annunziu

Ci hè uni pochi di mesi chì Samsung hà introduttu parechje varianti di u so smartphone Galaxy S10. Unu di elli era ancu rapprisintatu da un mudellu Galaxy U S10 +, chì vantava un rispettabile 12GB di RAM. Per alcuni, questu pò esse troppu per un smartphone, ma Samsung pensa à cuntinuà à pruduce telefoni equipati in questu modu, è pensa à furnisce à altri venditori di smartphone cù i so propri moduli 12GB. A settimana passata, a cumpagnia hà annunziatu chì hè pronta per inizià a produzzione di massa di u modulu DRAM 12Gb LPDDR5.

Quist'annu, u prossimu mudellu di punta di Samsung hè ancu di vede a luce di u ghjornu Galaxy Nota 10. A cumpagnia di presentà u 7 d'aostu, u novu pruduttu deve principià à arrivà in i scaffali di a tenda u 23 d'aostu. Cusì hè chjaru chì u prucessu di pruduzzione Galaxy A Nota 10 hè in piena evoluzione, ma ùn hè micca sicuru se a novità serà digià capace di vantà di stu mudellu - almenu micca in u mondu sanu. U processore Snapdragon 855+ deve esse Galaxy A Nota 10 in a versione per i Stati Uniti è a Cina hè equipatu, postu chì si dice chì ùn offre micca supportu per a RAM LPDDR5, è l'ultimu processatore Exynos ùn deve micca offre ancu.

U novu modulu 12Gb LPDDR5 hè fabricatu cù u prucessu 10nm è serà utilizatu soprattuttu da smartphones high-end cù esigenze di rendiment più altu. Comparatu à a generazione precedente, LPDDR5 vanta una velocità più alta è, à u stessu tempu, una efficienza più alta. Inoltre, sò capaci di trasferimentu di dati finu à 5500 Mb / s, cusì cum'è parte di 12GB di RAM, finu à 44GB di dati pò esse trasferitu in una sola seconda.

In u corsu di l'annu prossimu, Samsung hà ancu pensatu di inizià a produzzione di moduli 16Gb LPDDR5, ma i dettagli restanu sottumessi per avà.

telefoni samsung-12gb-lpddr5-ram-1
Surghjente

U più lettu d'oghje

.