Chiudi annunziu

Circa u prossimu Samsung Galaxy A Nota 10 hè stata speculata per un bellu pezzu, è l'estimazioni individuali sò spessu diffirenu notevolmente l'una di l'altru. À u principiu di questu annu, per esempiu, era rumore chì a novità seria completamente libera di qualsiasi buttone. Questu era da esse rializatu da Samsung utilizendu spazii sensibili à u toccu attraversu quale puderia esse cuntrullatu. Sicondu l'ultimi raporti, stu prughjettu ùn era micca luntanu da a realità, ma Samsung infine l'hà messu in attesa. Ma pudemu vede almenu in a foto.

Samsung Galaxy A Nota 10 serà ufficialmente presentata à l'avvenimentu Unpacked u 7 d'Aostu. U dispusitivu inizialmente pianificatu, u disegnu di quale pudete vede in a galeria di foto di stu articulu, era chjamatu "Project R6". A foto hè stata publicata in un contu Twitter Iceuniverse. A visualizazione s'assumiglia à i resi publicati recentemente di u prossimu dispositivu Galaxy Nota 10. U situ web PocketNow dice chì u nome "Project R" si riferisce à i smartphones in a serie. Galaxy È, in quale Samsung presenta principalmente innovazioni è tecnulugia novi. Dunque, ci hè una certa probabilità chì u cuncettu di un telefuninu senza buttoni ùn hè micca statu intarratu per sempre, ma apparirà in unu di i futuri dispositi di a serie. Galaxy A.

Circa u prossimu Samsung Galaxy A Nota 10 hè rumore per esse equipatu di biselli minimalisti intornu à a visualizazione, in u centru di quale a camera frontale serà situata. Dui varianti di grandezza sò speculati, una di quale deve avè una diagonale di display di 6,3 inch è l'altra 6,75 inch. Puderemu ancu aspettà varianti 5G di e duie versioni, i dui mudelli duveranu esse equipati di S Pen è offre l'opzione di carica rapida 25W. In cunnessione cù a versione più chjuca, però, si parla ancu di a pussibuli assenza di un jack per cuffie è un slot per carta SD.

Samsung Project R

U più lettu d'oghje

.