Chiudi annunziu

Samsung hà realizatu recentemente un studiu un pocu stranu, chì implicava un totale di 6500 35 rispondenti. Per esempiu, hà dimustratu chì u XNUMX% di l'Europeani preferiscenu una batteria completamente carica in u so smartphone à una somma di soldi da una altra persona. Ma ùn hè micca tuttu. Sicondu u studiu, Wireless PowerShare hè ancu più cà solu una manera di carricà un dispositivu attraversu un altru.

In cortu, sicondu Samsung, a vita di a bateria hè una merce preziosa in questi ghjorni - una spezia di "munita emotiva" chì face PowerShare ghjucà un rolu significativu in e relazioni umane, stabiliscenu è rinfurzendu. I risultati di u studiu dimustranu chì solu 14% di l'Europeani sò disposti à sparte l'energia da a so bateria cù una altra persona. U 39% di i rispondenti hà dettu chì volenu sparte a putenza di a bateria cù un cullegu è u 72% ùn esitò micca à sparte PowerShare cù un membru di a famiglia.

À u listessu tempu, u studiu mostra ciò chì simu disposti à fà per a pussibilità di ricaricà u nostru dispositivu. 62% di l'Europeani cumprà un straneru un caffè cum'è un simbulu di gratitùdine per sparta una carica, è 7% anu ancu andà in una data cù un straneru cumpletu in cambiu di a capacità di utilizà Wireless PowerShare. A filiera tedesca di Samsung hà valutatu chì a spartera di a putenza di a bateria pò esse parte di "incontri muderni". U 21% di i rispondenti hà dettu ch'elli apprezzeranu assai se u so omologu sparte a so energia di a batteria cun elli. Tuttavia, questu ùn hè micca una questione di sicuru per tutti - 76% di i rispondenti hà dettu chì certamenti ùn anu micca discututu PowerShare à a prima reunione.

A tecnulugia Wireless PowerShare hè stata introdutta da Samsung cù a so serie di smartphone Galaxy S10, è permette u dispusitivu per esse trasfurmatu in un charger wireless.

screenshot 2019-07-25 à 21.19.40

U più lettu d'oghje

.