Chiudi annunziu

L'avatari eranu una volta una cosa di a Xbox 360. Dapoi sò spariti da i schermi, solu per apparisce in i schermi di l'iPhone X uni pochi anni dopu in a forma di Animoji. Ùn pigliò tantu tempu per u nostru "me" interattivu per esse pigliatu da altre cumpagnie, cumpresi Xiaomi o Samsung. È hè Samsung chì pensa à utilizà a so versione di AR Emoji in u listessu modu chì a Xbox 360 hà fattu.

I caratteri chì avete creatu puderanu ancu esse i caratteri principali in ghjochi cum'è Kinect Adventures o in certi arcade (Doritos Crash Course). Samsung hà indicatu stu tipu di funziunalità in u futuru. AR Emoji da Samsung, chì sviluppava una versione mejorata di u pre-sistema Galaxy S10 è S10 +, vole aduprà sti caratteri, per esempiu, in ghjochi o cum'è a faccia di Bixby.

U fattu hè, cum'è l'altri assistenti, Bixby hè solu una mansa di pixel astratti senza faccia. In questu modu, ellu / ella puderia spiccà da a folla è furnisce una panoramica persunalizata di l'infurmazioni. Per esempiu, u vostru caratteru cù un umbrella puderia appare nantu à u screnu durante a previsione di u tempu. Samsung hà ancu cunfirmatu chì l'AR Emoji pò riceve novi accessori in u futuru, cumprese arti artificiali, maquillaje, tatuaggi o ancu novi vestiti.

AR Emoji Developer Intervista

U più lettu d'oghje

.