Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: World Wildlife Fund, una urganizazione senza prufittu  focu annantu à a salvezza di e spezie animali in via di estinzione, hà assuciatu cù l'app di cumunicazione di u mondu Viber per raccoglie soldi per salvà i tigri salvatichi. Per u ghjornu internaziunale di u tigre, chì si face u 29 di lugliu, Viber hà creatu pacchettu speciale di sticker tematichi di tigre, chì pudete ancu sparte cù i vostri amichi. 

Cliccà nant'à sticker ligami à u situ web di WWF induve l'utilizatori ponu amparà più nantu à e minacce di tigri. Adesivi porta ancu à chatbot cù un tema pertinente. chatbot permette à l'utilizatori di ottene posti settimanali nantu à i tigri, pruvà continuamente a so cunniscenza è cumpete cù l'amichi. chatbot permette ancu di donà soldi per sustene a cunservazione di a pupulazione di tigri in periculu.

Rakuten Viber, una di e cumpagnie finanziarie è di e-commerce leader in u mondu, currisponde à i soldi guadagnati attraversu l'app in i prossimi trè mesi, finu à $ 10. U ghjornu internaziunale di u tigre hè statu pruclamatu per a prima volta in u 000 è hà da scopu di duppià a pupulazione di tigri da u 2010. 

A campagna Viber di WWF hà u scopu di sensibilizà i tigri in periculu per via di a sfruttamentu  piattaforma di messageria. Per sparte sticker cù un tema tigre, l'utilizatori di Viber aiutanu à sparghje a parolla informace nantu à sta attività è incuraghjenu altre persone à postà. L'usu di l'applicazioni di cumunicazione offre à l'urganisazioni senza prufittu un altru strumentu per a raccolta di fondi è ghjunghje à l'utilizatori più ghjovani chì preferanu cumpagnie chì sò dedicate à attività benefiche. 

viberx

U più lettu d'oghje

.