Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Quandu a marca Xiaomi hè mintuvata, tutti pensanu immediatamente à i telefoni smartphones, alcuni ancu di braccialetti intelligenti di successu. Ma Xiaomi hà longu vendutu prudutti più interessanti nantu à quale ùn avete micca aspittatu u logu di stu giant Chinese. Un tali pruduttu micca tradiziunale hè i scooter xiaomi - un scooter elettricu chì pò esse cunnessu à un smartphone è affissatu via l'applicazione Mi Home informace circa a cundizione di u scooter è a cavallu. È avà pudete cumprà un scooter da Xiaomi à Mobile Emergency cù un scontu di 5 corone è spedizione gratuita

U scooter stessu hè bellu finitu micca solu in l'apparenza, ma ancu in quantu à i materiali utilizati, induve u fabricatore ùn hà risparmiatu nunda. U scooter pesa 12 kilogrammi, ma hè ben equilibratu, cusì hè abbastanza còmode di trasportà. A putenza di u mutore righjunghji 250 W è u viaghju pò esse abbastanza veloce. Una vitezza massima di 25 km/h è un intervallu di circa 30 chilometri per carica guarantisci un trasportu veloce nantu à distanze relativamente longu. Inoltre, u mutore elettricu hè in una certa misura capace di ricaricà e batterie durante a guida, cusì pudete guidà realisticamente ancu più chilometri.

L'elementi di cuntrollu essenziale ponu esse truvati nantu à u manubriu, induve, in più di l'acceleratore, u frenu è a campana, ci hè ancu un elegante pannellu LED cù un buttone on / off. Inoltre, pudete vede diodi nantu à u pannellu centrale chì signalanu u statu di a bateria attuale. S'ellu vi capita sempre di scappari di "sucu", basta à inserisce u scooter in a rete è avete a capacità sanu torna in uni pochi d'ore (circa 4).

A resistenza IP54 guarantisci chì u Xiaomi Scooter pò ancu trattà a polvera è l'acqua. Grazie à i mudguards, pudete ancu sopravvive à una duscia minore senza dannu seriu, chì in i nostri cundizioni cù u clima imprevisible, pudete facilmente scontru. U tramontu hè più prevedibile, ma ancu in u bughju u Xiaomi Scooter ùn vi lasciarà micca in l'umore. Hà una luce LED integrata. Inoltre, una luce di marcatura copre a vostra schiena, chì guarantisci a sicurità se qualchissia decide di corsa cun voi.

Duranti stu weekend, Mobile Emergency offre u Xiaomi Scooter 2 per solu 9 CZK, chì hè di granu u prezzu più bassu in u mercatu cecu trà i rivenditori autorizati. Avete ancu avè un supportu di telefuninu cù u scooter, è parechji certamenti accoltaranu u fattu chì a spedizione hè gratuita.

scooter-Xiaomi-Mi-Scooter-FB

Xiaomi Scooter:

  • Dimensioni (prima di plegà): 108 x 43 x 114 cm
  • Dimensioni (piegata): 108 x 43 x 49 cm
  • Mass: 12 kg
  • Massimu vitezza: 25 km / h
  • Massimu ghjunghje: 30 km a sud
  • Capacità di trasportu: 100 kg
  • Dimensione pneumatici: 8,5 ″
  • LED illuminazione
  • Applicà duman PUBLICIDAD
  • Endurance: IP54
scooter-Xiaomi-Mi-Scooter-FB

U più lettu d'oghje

.