Chiudi annunziu

L'attesu avvenimentu Unpacked di Samsung ùn hè micca accadutu finu à dumane, ma a cumpagnia face u so propiu. Galaxy Watch Active 2 hè digià statu introduttu. Chì offre a seconda generazione di smart watches da Samsung?

Una quantità di speculazioni chì vi avemu alimentatu in l'ultime settimane sò state veramente cunfirmate. Galaxy Watch Active 2 serà dispunibule in varianti 44mm è 40mm cù display AMOLED cù una diagonale di 1,4 è 1,2 inch è una risoluzione di 360 x 360 pixel. E duie versioni sò dotate di un processore Exynos 9110, 768MB di RAM (in u casu di u mudellu LTE, 1,5GB di RAM) è 4GB di almacenamiento. Mentre u mudellu più grande hà una bateria 340mAh, a versione 40mm hè alimentata da una bateria 247mAh. Aduprate per cunnette cù u smartphone Galaxy Watch Protokollu Active 2 Bluetooth 5.0. E duie versioni presentanu a resistenza di classe IP68 è a certificazione militare MIL-STD-810G. Una versione d'aluminiu cù una banda FKM è una versione d'acciaio inossidabile cù una cinturina di pelle serà dispunibule - ma questu serà dispunibule solu in a versione LTE è a dimensione 44mm. Un'altra di e specificazioni cunfirmate hè l'assenza di una lunetta rotativa - ci sò invece Galaxy Watch Active 2 dotatu di una lunetta digitale cuntrullata da u toccu.

Fonte di l'imagine: Samsung

Galaxy Watch Active 2 pò monitorà più di 39 tippi di attività fisica, di quali tippi selezziunati (corsa, ciclismo, caminata, natazione è altri) ponu esse monitorati automaticamente da u watch. I corridori apprezzeranu certamente a funzione Running Coach cù l'opzione di stabilisce parechji tipi di corsa. In più di strumenti di fitness, offre Galaxy Watch Active 2 ancu funzioni utili di salute. Questi includenu, per esempiu, a capacità di seguità i livelli di stress, u monitoraghju di u sonnu megliu è ancu un EKG. Tuttavia, l'ultima funzione serà dispunibule più tardi in l'aghjurnamentu.

Quelli chì si mettenu cun un vestitu coordinatu certamente apprezzà a funzione My Style, chì permette u culore di u dialu cù u vestitu attuale. Di sicuru, ci hè ancu l'opzione di cuntrollu di a camera remota cù visualizazione di anteprime di foto è video direttamente nantu à a visualizazione di l'orologio. Questa funzione deve esse dispunibule per i patroni di mudelli Galaxy S10e, S10, S10+, Galaxy S10 5G, Galaxy Nota 9, Galaxy S9 à Galaxy S9+.

Galaxy Watch Active 2 duveria esse dispunibule da u 13 di settembre, u prezzu di a versione 40mm principia da 7499 CZK è u prezzu di a versione 44mm à 7999 CZK.

Galaxy Watch Attivu 2 3

U più lettu d'oghje

.