Chiudi annunziu

Mesi di attesa è speculazione sò finiti. Samsung hà presentatu oghje l'aghjuntu longu aspittatu à a serie Note. Tuttavia, per a prima volta, dui mudelli venenu - Note10 è Note10+. Differiscenu micca solu in a diagonale di a visualizazione o in a dimensione di a bateria, ma ancu in parechji altri aspetti.

Per Samsung, a serie Note hè chjave, cusì hà decisu di offre u telefunu in duie dimensioni per chì i clienti ponu sceglie a versione chì li cunvene megliu. A Nota più compacta offre ancu una visualizazione dinamica AMOLED di 6,3 inch. Da l'altra parte Galaxy U Note10+ presenta una visualizazione AMOLED Dinamica di 6,8-inch, chì hè a visualizazione più grande chì a serie Note hà ancu prupostu, ma u telefunu hè sempre faciule da mantene è aduprà.

Mostra

U telefuninu mostra Galaxy U Note10 hè unu di i migliori chì Samsung hà da offre. Partendu da a so custruzzione fisica à e tecnulugia aduprate. Questu hè ancu pruvucatu da u so disignu quasi frameless, chì si estende da u bordu à l'altru, mentre chì l'apertura per a camera frontale situata in a visualizazione hè chjuca è a so pusizione centrata cuntribuisce à un aspettu equilibratu. In ogni casu, u pannellu ùn manca micca a certificazione HDR10+ è a mappa di tonu dinamica, grazia à quale e foto è i video nantu à u telefunu sò ancu più brillanti chì in i mudelli Note precedenti è una larga gamma di culori. Parechji seranu ancu cuntenti di a funzione Eye Comfort, chì reduce a quantità di luce blu senza affettà a qualità di ripruduzzione di u culore.

Camera

Tuttavia, a parte posteriore hè ancu interessante, induve a camera tripla hè eliminata per i dui mudelli. U sensoru principale offre una risoluzione di 12 MPx è una apertura variabile f / 1.5 à f / 2.4, stabilizazione ottica di l'imagine è tecnulugia Dual Pixel. A seconda camera serve cum'è una lente grandangolo (123 °) cù una risoluzione di 16 MPx è una apertura di f / 2.2. L'ultime hà a funzione di un telephoto lente cù un zoom otticu doppiu, stabilizazione ottica è una apertura di f / 2.1. In u casu di più grande Galaxy Inoltre, e camere Note 10+ anu un second sensor di prufundità.

Ci hè ancu una nova funzione per e camere Focus in diretta video chì offre l'aghjustamenti di a prufundità di u campu, cusì l'utilizatore pò sfondà u sfondate è fucalizza nantu à u sughjettu d'interessu desideratu. Funzione Zoom-In Mic amplifica u sonu in u colpu è à u cuntrariu suppresse u rumore di fondo, grazia à quale pudete cuncentrazione megliu nantu à i soni chì vulete avè in a registrazione. Funzione nova è mejorata Super stabile stabilizza i filmati è riduce a vibrazione, chì ponu rende i video d'azzione sfocati. Sta funzione hè avà dispunibule in u modu Hyperlapse, chì hè utilizatu per catturà video in time-lapse stabile.

A ghjente spessu piglia selfie in cundizioni di poca luce - à cena, à cuncerti, o forse à u tramontu.Modu di notte, avà dispunibule cù a camera frontale, permette à l'utilizatori di piglià grandi selfie, ùn importa micca quantu scure o scure e cundizioni.

altre funzioni

  • Carica super rapida: Dopu à 30 minuti di carica cù un cable cù una putenza di sin'à 45 W, dura Galaxy Nota 10+ tuttu u ghjornu.
  • Condivisione di carica wirelessA serie Note offre avà a spartera di carica wireless. L'utilizatori ponu aduprà u so telefunu Galaxy Nota 10 carica in wireless u vostru watch Galaxy Watch, cuffie Galaxy Buds o altri dispositi chì supportanu u standard Qi.
  • Samsung DeX per PC: Galaxy U Note10 espansione ancu e capacità di a piattaforma Samsung DeX, chì facilita l'utilizatori à travaglià alternativamente trà u telefunu è un PC o Mac. Cù una cunnessione USB simplice è cumpatibile, l'utilizatori ponu arrastà è abbandunà i fugliali trà i dispositi è aduprà un teclatu è un mouse per cuntrullà e so app mobile preferite, mentre chì e dati restanu in u telefunu è sò prutetti in modu sicuru da a piattaforma Samsung Knox.
  • Link Windows: Galaxy Note10 offre un ligame per Windows ghjustu in u pannellu di accessu rapidu. Users cusì vai à u so PC cun Windows 10 pò cunnette cù un solu clic. Nantu à u PC, ponu tandu vede notificazioni da u so telefunu, mandà è riceve missaghji è vede l'ultime foto senza avè da interrompe u travagliu di l'urdinatore è ripiglià u so telefunu.
  • Da u manuscrittu à u testu: Galaxy Note10 porta un S Pen riprogettatu in un disignu all-in-one cù novi funzioni putenti. L'utilizatori ponu aduprà per scrive note, digitalizà istantaneamente u testu manuscrittu in Samsung Notes, è esportà in parechji formati diffirenti, cumpresu Microsoft Word. L'utilizatori ponu avà edità e so note facenduli più chjuchi, più grande o cambiendu u culore di u testu. In questu modu, cù uni pochi clicchi, pudete furmà è sparte i minuti di a riunione, o trasfurmà un soffiu d'ispirazione in un documentu editable.
  • Sviluppu di a S Pen:Galaxy U Note10 si basa nantu à e capacità di u S Pen chì sustene u standard Bluetooth Low Energy, chì hè statu introduttu cù u mudellu. Galaxy Nota 9. U S Pen avà prupone cusì-chiamatu azzioni Air, chì vi permettenu di cuntrullà parzialmente u telefonu cù gesti. Grazie à a liberazione di l'SDK per l'azzioni Air, i sviluppatori ponu creà i so gesti di cuntrollu chì l'utilizatori puderanu aduprà mentre ghjucanu ghjochi o travaglianu cù e so applicazioni preferite.
[caratteristica kv] note10+_batteria intelligente_2p_rgb_190708

Disponibilità è pre-ordini

Novu Galaxy Nota 10 a Galaxy U Note10+ serà dispunibule in duie opzioni di culore, Aura Glow è Aura Black. In u casu di a Nota 10 più chjuca, solu a variante di capacità 256 GB serà dispunibule senza a pussibilità di espansione cù una carta microSD (solu a versione Dual SIM) à un prezzu di CZK 24. U Note999+ più grande sarà allora dispunibule cù 10 GB di almacenamiento per CZK 256 è 28 GB di almacenamiento per CZK 999, mentre chì e duie varianti seranu ancu espansibili grazie à u slot hibridu.

U Note10 è Note10+ seranu in vendita u venneri 23 d'Aostu. Tuttavia, i pre-ordini cumincianu sta sera (da 22:30) è durà finu à u 22 d'Aostu. Dentru pre-ordine Pudete ottene u telefunu assai più prezzu, perchè Samsung offre un bonus unicu di finu à CZK 5 per u novu telefunu, chì hè aghjuntu à u prezzu di compra di u vostru telefunu esistente. Se riscattate un telefuninu di a serie Note funzionale (qualsiasi generazione) durante a pre-ordine, riceverete un bonus di 000 5 corone. In u casu di altri smartphones da Samsung o telefoni di altre marche, riceverete un bonus di 2 500 CZK in più di u prezzu di compra.

Samsung Galaxy Nota 10 per CZK 9

Grazie à u bonus citatu sopra, i pruprietarii di l'annu passatu Galaxy Note9 per uttene un novu Note10 veramente prezzu. Basta à cumprà u telefunu da Samsung (o da un cumpagnu, per esempiu o Emergenza mobile). Tuttavia, a cundizione hè chì u Note9 hè cumplettamente funziunale è senza danni o graffi. Riceverete CZK 10 per un tali telefunu è riceverete ancu un bonus di CZK 000. À a fine, pagherete solu CZK 5 per u novu Note000.

Galaxy-Note10-Note10Plus-FB
Galaxy-Note10-Note10Plus-FB

U più lettu d'oghje

.