Chiudi annunziu

A realità aumentata hè una grande cosa, supportata micca solu da più è più dispusitivi, ma ancu da sviluppatori di software. Si capisce chì ancu Google, chì hà arricchitu a so applicazione Maps cù un modu Live View AR, ùn pò esse lasciatu. Serà gradualmente dispunibule per tutti i pruprietarii di smartphones cù supportu ARCore. Google hà da principià a distribuzione sta settimana.

Hè abbastanza prubabile chì certi pruprietarii di smartphone Samsung anu digià scupertu sta funzione in a so applicazione Google Maps. Tuttavia, a cumpagnia avvisa l'utilizatore chì Live View AR hè sempre in a fase di prova beta è per quessa ùn pò micca funzionà perfettamente. U modu usa a camera di u vostru smartphone per navigà à a vostra destinazione cù l'infurmazioni affissate à fiancu à filmati in tempu reale da a camera di u vostru telefunu.

Google Maps AR navigazione DigitalTrends
Surghjente

ARCore hè una piattaforma chì permette un supportu di software basatu annantu à u principiu di a realtà aumentata. Attualmente, a maiò parte di i telefoni intelligenti più recenti cù u sistema operatore supportanu sta piattaforma Android - a so lista aghjurnata è in constante espansione pò esse trovu quì. Ancu l'utilizatori di Apple ùn saranu micca privati ​​di a navigazione in a realtà aumentata - u modu sopra citatu serà supportatu da tutti i iPhones cù ARKit.

Per utilizà a navigazione di a realtà aumentata, simpricimenti lanciari l'app Google Maps nantu à u vostru smartphone, inserite u vostru destinazione, selezziunate u trafficu di i pedoni, toccu u percorsu, è selezziunate l'opzione "Live View" in u fondu di u display di u vostru smartphone. Se ùn avete micca scupertu sta funzione, basta à esse paziente è aghjurnà l'applicazione regularmente - duvete aspittà u più prestu pussibule.

Google Maps AR navigazione DigitalTrends

U più lettu d'oghje

.