Chiudi annunziu

A sicurità hè impurtante in ogni modu, sia per a sicurità di u vostru telefuninu, sia per a sicurità di a vostra casa. Sfurtunatamente, assicurà una casa cù càmera pò in parechji casi custà più di deci mila corone, chì ùn hè certamente micca una piccula quantità. Questu hè statu ancu realizatu da Synology, chì hà decisu di prufittà di sta situazione. Siccomu quasi tuttu ciò chì hà una camera pò serve cum'è camera, l'idea hè ghjunta à creà una interfaccia chì vi permetterà di utilizà u vostru telefuninu cum'è camera. Iè, ancu i vechji "cinqui" chì si trovanu in u vostru casgiu è l'avete più o menu cum'è un telefunu di riserva. Se l'intruduzioni di stu articulu vi interessa, allora assicuratevi di leghje l'articulu sanu finu à a fine. Videremu cumu pudete creà un sistema di càmera simplice per una frazione di u prezzu cù un vechju telefunu è supportu Synology NAS.

Installazione di Surveillance Station

Prima, sicuru, avete bisognu di avè un Synology NAS attivu in questu casu. A bona nutizia hè chì in questu casu ùn avete mancu bisognu di pussede una stazione chì custa decine di millaie di corone - unu di i basi, in u mo casu DS218j, hè tuttu ciò chì avete bisognu. In a parti precedente di a nostra serie, avemu digià dimustratu cumu si pò esse stallatu Synology, cusì in questu articulu ùn aghju più trattatu di a stallazione iniziale di a stazione. U primu passu hè di stallà una applicazione speciale in u sistema DSM. Pudete truvà questu in u Centru di Pacchetti è si chjama Surveillance Station. Questa applicazione vene direttamente da Synology è pudete aduprà sia per a cunnessione prufessiunale di e camere IP cù a vostra stazione, sia per i nostri ghjochi più amatoriali in a forma di cunnette un vechju telefunu cum'è una camera. Ùn ci hè bisognu di stabilisce qualcosa quandu installate u pacchettu, basta à cliccà nantu à a stallazione è aspettate uni pochi di minuti per finisce. Una volta a stallazione hè cumpleta, una nova finestra cù l'interfaccia di Surveillance Station stessu apparirà in u vostru navigatore. Allora avemu praticamente tuttu prontu à a stazione, avà avemu da affruntà à i paràmetri di u telefunu.

Stallà LiveCam nant'à u vostru dispusitivu

À novu, in questu casu, Synology hà pruvatu à fà tuttu u più simplice pussibule. Cusì hè stata creata una applicazione chjamata LiveCam, chì hè dispunibule assolutamente gratis in l'App Store (se avete un vechju androidí telefonu, hè sicuru ancu dispunibule in Google Play). Una volta chì avete scaricatu l'app, vi sarà presentatu cù una interfaccia simplice per cunnette u vostru telefunu à a vostra Synology. Pudete utilizà sia l'indirizzu IP di a stazione in a vostra reta, più spessu in a forma di 192.168.xx, o di sicuru pudete puru aduprà u vostru contu QuickConnect. Cù un contu QuickConnect, pudete cunnette à a vostra stazione da quasi ogni locu, ancu da l'altra parte di u globu. Allora, sè vo travaglià in un ambiente di casa induve pudete cunnette u vostru telefunu à una reta lucale, sceglite di cunnette cù un indirizzu IP. Altrimenti, vi tuccherà à aduprà QuickConnect. Allora basta entre u vostru nome di login è password è appughjà u buttone Pair. Dopu à pocu tempu, l'accoppiamentu si farà è u vostru dispositivu apparirà in Surveillance Station.

Impostazioni in LiveCam

Avà hè praticamente abbastanza per fà uni pochi di paràmetri in u vostru telefunu. Pudete sceglie, per esempiu, a qualità di l'imaghjini, l'usu di a camera frontale, u nùmeru di frames per seconda, etc. Avete da fà tutte queste paràmetri à a vostra discrezione. In a sezione di paràmetri di u sistema, assicuratevi di avè attivatu a rilevazione di u muvimentu in modu chì u dispusitivu ùn mantene micca a registrazione è cusì ingombranu u vostru almacenamentu. Di sicuru, tuttu u arregistramentu hè salvatu nant'à u discu di u vostru Synology, cusì ùn vi hannu a scantati circa usu di un iPhone cumpletamenti vechji, chì hà una memoria interna veramente picculu. Una volta avete fattu sti paràmetri, hè abbastanza per mette u vostru dispositivu in u locu da quale hè per arregistrà l'imaghjini. Inoltre, ùn vi scurdate di cunnette u vostru telefunu à una fonte di energia per ùn esce micca u putere troppu prestu. Ancu s'è l'applicazione salva a vostra bateria spegnendu u screnu dopu un minutu, trasferisce ancu dati in u fondu, chì ponu drenà a vostra bateria rapidamente.

Configurazione di Surveillance Station dopu avè cunnessu a camera

In quantu à i paràmetri in Surveillance Station, ùn ci sò parechje opzioni quandu si usa un dispositivu mobile cum'è camera. Tuttavia, pudete ancu stabilisce diversi tipi di alerti, per esempiu in casu di rilevazione di muvimentu, ecc. Dentru Surveillance Station, pudete ancu lancià, per esempiu, l'applicazione Timeline, induve pudete vede facilmente tutti i movimenti registrati da a camera in un timeline simplice è chjaru. Cumu l'aghju digià citatu parechje volte, l'usu di Surveillance Station hè praticamente cusì faciule cum'è in u casu di DSM. Se aghju elencu quì tutte e pussibulità chì Surveillance Station hà, allora questu articulu seria terribilmente longu è praticamente nimu di voi ùn averebbe micca lettu à a fine. Allora crede chì puderete truvà tutte e altre funzioni in u sistema stessu.

Induve pudete vede l'alimentazione da e camere?

Pudete monitorà e camere sia in un Mac o un altru urdinatore in Surveillance Station, o di sicuru in u vostru dispositivu telefuninu primariu. In questu casu, l'applicazione DS Cam di Synology vi servirà perfettamente, hà una interfaccia d'utilizatore simplice è pudete truvà tuttu ciò chì avete bisognu - streaming in diretta, timeline è di sicuru altre paràmetri. Mi piace assai a cunnessione di tutte l'applicazioni da Synology è devu dì chì questu ecosistema hè travagliatu assolutamente perfettamente. In modu persunale, ùn aghju mai avutu un prublema maiò cù qualsiasi applicazione da Synology.

Cunclusione

Pudete aduprà solu suluzioni di sicurità di u telefuninu in modu sicuru quasi tuttu u tempu, ma avete bisognu à esse attentu à a vita di u vostru telefunu, chì utilizate cum'è camera. Allora, se a vostra casa ùn hà micca camere IP per u mumentu, pudete aduprà sta suluzione, almenu temporaneamente, per un livellu basu di sicurità. À u listessu tempu, mi piace ancu l'idea d'utilizà un vechju dispositivu cum'è un monitor per i zitelli. Basta mette in a stanza cù u zitellu, puntate a camera à a culla è pudete fighjà u vostru zitellu in ogni mumentu. E s'è vo avete mai vultatu in casa è scupertu chì u vostru animali di quattru zampe hè andatu salvaticu nantu à i mobili, pudete ripiglià u spettaculu cù solu sta suluzione. Ci hè veramente innumerevoli modi chì pudete aduprà u vostru telefunu cum'è camera di sicurezza. Basta à sceglie u dirittu chì vi cunvene.

prvni_krucky_synology_fb

U più lettu d'oghje

.