Chiudi annunziu

U novu mudellu di punta di Samsung Galaxy Nota 10 a Galaxy Nota 10+ - sarà in vendita quì in pochi ghjorni, ma pudete pre-ordine avà. I clienti chì intendenu cumprà a novità riceveranu a prima aghjurnazione di u software durante sta settimana. Marcatu cum'è N97 * FXXU1ASH5, u software hè per questu mese, è in più di u solitu patch di sicurezza, porta ancu una mansa di migliure utili per e duie varianti. Galaxy Nota 10.

Trà e novità chì l'aghjurnamenti citati portanu ci sò migliuramentu in a funziunalità di u sistema utilizatu per ricunnosce l'impronte digitali, è ancu una migliione di a qualità di l'imaghjini catturati da a camera di u smartphone, o forse un migliuramentu in u funziunamentu di u touchscreen. A stabilità di a camera di e duie versioni hè stata ancu migliurata. Informace circa l'aghjurnamentu di u software cù novi pruprietarii Galaxy A Nota 10 vi vede subitu dopu a stallazione di u telefunu per a prima volta.

Eccettu per i dettagli minori, l'aghjurnamentu chì Samsung hà publicatu per i mudelli Galaxy Nota 10 a  Galaxy Nota 10+, micca assai sfarente da a prima aghjurnazione liberata per a linea di produttu Galaxy S10 questu ferraghju. Per liberallu, a cumpagnia vole fà più faciule è più piacevule per l'utilizatori à utilizà i so smartphones, pudemu aspittà parechje più aghjurnamenti di software in u futuru previsible. A pocu à pocu, a cumpagnia cambierà à l'emissione di l'aghjurnamenti una volta à u mese - questa hè una pratica cumuni per e nutizie. Quantu tempu ci vole à Samsung per fà cusì hè sempre in e stelle. À u mumentu, l'aghjurnamentu mintuatu si sparghje à a maiò parte di i paesi in Europa, duverebbe ghjunghje prestu in altre regioni.

Samsung Galaxy Nota 10 a Galaxy U Note 10+ hè in vendita u 23 d'Agostu, ma pudete pre-ordine oghje. Sè vo pensa à cummerciu in u vostru vechju Samsung nanzu August 22nd Galaxy Nota (Note, Note II, Note3, Note4, Note Edge, Note8, Note9) ghjustu daretu Galaxy Nota 10, avete l'uppurtunità di cumprà micca solu u novu pruduttu à un prezzu favurevule, ma pudete ancu uttene un bonus di 5000 2 CZK. In u casu di altri smartphones da Samsung o telefoni di altre marche, riceverete un bonus di 500 XNUMX CZK in più di u prezzu di compra. Tuttu ciò chì duvete fà hè cumprà u vostru vechju telefuninu in boni cundizioni (funziunale, senza graffi è senza danni) da, per esempiu. Emergenza mobile è risponde à e cundizioni pertinenti.

Galaxy-Note10-Note10Plus-FB

U più lettu d'oghje

.