Chiudi annunziu

Samsung hè un contributore longu à l'ecunumia sudcoreana per mezu di a so attività. U giant di l'elettronica sudcoreana cuntinueghja à esse in crescita è hè attualmente rispunsevule per più di 20% di l'espurtazioni totali di u paese in a prima mità di questu annu. U rapportu finanziariu semestralu regulare di Samsung informa nantu à questu.

Ellu ammenta ancu chì Samsung hà pagatu un record di $ 7,8 miliardi in tassi in u so paese d'origine di a Corea di u Sudu, malgradu u fattu chì a cumpagnia hà vistu una diminuzione abbastanza brusca di u redditu operativu in l'ultimi dui trimestri. L'annu passatu, quella quantità era di circa $ 6,5 miliardi, o circa 19,7%.

Tuttavia, altri fatti interessanti emergenu da u rapportu finanziariu semestrali di Samsung. A cumpagnia hà migliuratu significativamente in termini di vendita. Guadagnatu circa $ 62 miliardi in u menzu annu, cù a maiò parte di quelli rivenuti (86% per esse precisi) chì venenu da i mercati esteri. Questa quantità rapprisenta 20,6% di l'esportazioni totali da Corea di u Sudu per u periodu. U più grande mercatu straneru per Samsung hè l'America di u Nordu, induve u fabricatore di l'elettronica hà guadagnatu un totale di 21,2 trilioni di vinti coreani in l'ultimi sei mesi. In Cina, Samsung hà guadagnatu 17,8 trilioni di KRW, mentre chì in u restu di l'Asia (vale à dì, escludendu a Cina è a Corea di u Sud) era un totale di 16,7 trilioni di KRW. In u mercatu europeu, Samsung hà guadagnatu 9 trilioni di vinti coreani in l'ultimi sei mesi.

Samsung-logo-FB
Temi:

U più lettu d'oghje

.