Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Synology Inc. oghje hà liberatu Synology Drive 2.0, un aghjurnamentu maiò à u so software di cullaburazione multipiattaforma chì porta più flessibilità cù opzioni di sincronia à dumanda è un mecanismu di spartera di file più sicuru. Questa aghjurnazione include novi funzioni di Synology Drive Server è i clienti currispondenti per i sistemi Windows, Mac è Linux è introduce Drive ShareSync, chì permette à parechji dispositi Synology NAS per esse utilizati cum'è clienti di Drive Server sincronizati.

"U modu chì a ghjente sparte, sincronizza è cullabureghja nantu à i fugliali hè unu di i mutori chjave di a produtividade di l'impresa oghje", dice Hans Huang, Manager di Marketing di Produttu in Synology. "U novu serviziu Synology Drive 2.0 si basa nantu à u successu di Cloud Station, ma va più in l'area di sincronizazione è cuntrollu di versione. Cuncepitu per l'imprese cù diversi flussi di travagliu è bisogni, Drive 2.0 hè estremamente configurabile, efficiente in risorse, è cusì sicuru è faciule d'utilizà cum'è prima ".

E caratteristiche chjave include:

Sincronizazione di u schedariu

  • On-Demand Sync vi permette di scaricà i fugliali solu nantu à a dumanda, riducendu l'usu di l'almacenamiento lucale è mantenendu sempre un cartulare cumplettamente sincronizatu.
  • Drive ShareSync pò sincronizà i fugliali trà parechji dispositi NAS, facilitendu a cullaburazione in i fugliali trà i posti di travagliu.

Salvà u vostru urdinatore

  • Eseguite una copia di salvezza di i fugliali da u vostru urdinatore à u vostru Synology NAS in tempu reale attraversu u cliente di desktop Drive immediatamente dopu avè fattu qualsiasi cambiamenti.
  • Pianificate u vostru travagliu di salvezza di l'urdinatore fora di i periodi di punta di usu di a rete per evità a congestione di u trafficu di a rete.

spartera di schedari

  • Sparte facilmente i fugliali - Crea un ligame di sparte cù un duminiu persunalizatu è altre opzioni di spartera in pochi clicchi.
  • Navigazione intuitiva di cuntenutu - Un visore di file PDF è un visore di documenti sò supportati, chì vi permettenu di vede i fugliali spartuti in modu più intuitivu.
  • Secure Sharing Control - Pudete disattivà l'opzioni di scaricamentu è copia per prutege u cuntenutu spartutu.

Synology ascolta l'ampia basa d'utilizatori di Cloud Station è ottimiseghja continuamente a sincronizazione di i fugliali è u sparte per risponde à e richieste di l'imprese muderni.

Dopu informace nantu à u serviziu Drive pò esse truvatu à stu ligame: https://www.synology.com/en-global/dsm/feature/drive

synology

U più lettu d'oghje

.