Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu gradualmente u sistema operatore da ghjennaghju di questu annu Android Pie per quasi tutti i dispositi cumpatibili. Duranti stu mese Android Per esempiu, pasticchi Samsung ricevutu Pie Galaxy Tab A è Tab S3 in lochi selezziunati, sta settimana includenu ancu mudelli di smartphone selezziunati Galaxy J5 da 2017, cunnisciutu in certi mercati cum'è Galaxy J5 Pro. Questi mudelli eranu l'ultimi in a lista di i dispositi per esse aghjurnati.

À mezu à i primi prupietari Samsung Galaxy U J5 chì hà ricevutu l'aghjurnamentu appartene à l'utilizatori in Russia. L'aghjurnamentu duverebbe sparghje gradualmente à altri paesi è altre varianti di u dispositivu in u corsu di i prossimi ghjorni, settimane à u massimu. Questu hè a seconda è più prubabilmente ancu l'ultima aghjurnazione di stu tipu per i mudelli citati. I so patroni, però Android Pie hà da aspittà un tempu relativamente longu, datu l'età relativa è u "bassu costu" di u dispusitivu, questu hè certamente un muvimentu lodabile da parte di Samsung.

Cum'è cù tutti l'altri dispositi da Samsung, vene ancu in un casu Galaxy J5 Android Pie cù a creazione di una UI. Test beta di u sistema operatore Android Pie hà iniziatu digià durante l'annu passatu. Stu sistema upirativu include una quantità di novità utili è attrattivi, sia in termini di disignu sia di funziunalità.

Samsung Galaxy J5 Blu 5

U più lettu d'oghje

.