Chiudi annunziu

Quandu si tratta di prezzi di smartphone, Samsung hà una gamma veramente larga. In quantu à i mudelli tradiziunali, a linea di prudutti hè in cima in questu rispettu Galaxy S à Galaxy Notes. Hè più o menu abitudine chì sò precisamente sti dispusitivi più caru chì seranu i primi à riceve novi funziunalità o trasfurmazioni - per esempiu, e versioni 5G pò esse un esempiu. I mudelli anu ricevutu questi Galaxy S10 à Galaxy Nota 10. Qualchidunu chì averia indovinatu chì u prossimu telefunu 5G per Samsung serà di novu unu di i più caru pò esse sorpresu da a nutizia chì Samsung duverebbe ottene a cunnessione 5G. Galaxy A90.

In u pruduttu Galaxy È da Samsung pudete truvà mudelli di smartphone più prezzu è mid-range. Ùn hè ancu chjaru s'ellu serà Galaxy A90 l'unicu mudellu 5G di sta serie. A pussibilità di una versione 5G di stu smartphone particulari hè stata rappurtata da u leaker Evan Blass, chì e so nutizie, predizioni è filtrazioni ponu generalmente esse affidate abbastanza bè. Blass hà publicatu foto filtrate di materiale promozionale nantu à u so contu Twitter privatu, ma ùn hà aghjustatu nisuna specificazione informace.

In l'imaghjini chì apparsu in parechji fori di discussione coreani, pudemu vede a casella per u smartphone. Deve esse apparentemente equipatu cù una camera posteriore tripla (48MP + 5MP + 8MP) è una camera frontale 32MP. U telefunu deve ancu avè 6 GB di RAM, 128 GB di almacenamiento è un processore octa-core. Chì duverebbe esse u Qualcomm Snapdragon 855, secondu a filtrazione di lugliu, chì hè attualmente cunsideratu u CPU più veloce per Android smartphones.

A causa di l'equipaggiu sopra citatu è a cunnessione 5G, pò esse presumitu chì a versione citata di u Samsung Glaaxy A90 serà trà i mudelli più caru.

Samsung-Galaxy-A90-4

U più lettu d'oghje

.