Chiudi annunziu

Pudete avè nutatu parechje recensioni di u prugramma in a nostra rivista in u passatu Elementu PDF. Tuttavia, uni pochi di ghjorni fà, Wondershare, a cumpagnia daretu à PDFelement, hà liberatu una versione completamente nova di stu grande prugramma per edità documenti PDF, sta volta cù u numeru di seriale 7. Comu pudete dighjà, ci sò stati cambiamenti significativi in ​​a nova versione. di PDFelement. Quessi sò tramindui cambiamenti visuali, è ancu i cambiamenti è l'aghjunzione di novi funzioni chì facenu a editazione di documenti PDF ancu più faciule. Tuttu hè diventatu assai più simplice, più precisu è più veloce cù a settima versione di PDFelement. Allora fighjemu un ochju inseme in questu articulu per vede ciò chì tutte e migliorie pudete aspittà in a nova versione.

Esperienza d'utilizatore mejorata

Cumu hè u casu cù l'aghjurnamenti, u più spessu à u primu lanciu vede i cambiamenti chì riguardanu a presentazione di tutta l'applicazione. È in questu casu ùn hè micca diversu. In PDFelement 7, pudete aspittà una interfaccia d'utilizatore più sofisticata, chì vi piacerà assai à prima vista. Dighjà in a versione precedente, l'interfaccia d'utilizatore era assai simplice è minimalista, ma in a nova aghjurnazione, hè stata spustata à un livellu ancu più altu. A forma di u minimalismu hè stata cunservata è tutta l'interfaccia d'utilizatore hè stata simplificata in PDFelement 7.

Elementu pdf 7

Nove opzioni di edizione

Ciò chì ùn vi vede micca à u primu sguardu, ma avete da cliccà per vede, sò di sicuru funzioni novi. In cunsiderà chì PDFelement hè destinatu sia per vede è, sopratuttu, per edità i schedari PDF, parechji migliure sò stati fatti ancu in questu casu. L'opzioni di edizione sò avà allargate, è cù u so aiutu pudete creà documenti di grande aspettu. I documenti PDF sò cunnisciuti principarmenti per u fattu chì ùn ponu micca esse facilmente editati o riscritti. Cù PDFelement, però, pudete edità, è in a nova versione ancu in tale manera chì nimu hà a pussibilità di ricunnosce l'edità. PDFelement 7 si adatta sempre à ciò chì editate - in u casu di testu, usa u furmatu currettu, poi pò rimpiazzà l'imaghjini in a dimensione esatta.

U travagliu in squadra

Dighjà in a versione precedente, u travagliu in squadra hè statu elaboratu, quandu parechje persone puderanu travaglià in un documentu à u stessu tempu. Tuttavia, in a nova versione di PDFelement 7, ci sò ancu altre migliure. Pudete cumunicà facilmente è megliu cù e persone chì editanu documenti cun voi. Pudete aduprà innumerevoli diverse annotazioni in forma di cumenti, note è più. Allora, sè ùn site micca un lupu solitariu è piace à travaglià in una squadra, allora a funzione elaborata di travagliu in squadra in PDFelement 7 hè fatta per voi.

Cunversione di documentu megliu

Quandu decide di cunvertisce i ducumenti ligati à u furmatu PDF, ùn averete micca sempre a forma esatta di u documentu cum'è apparsu in l'anteprima. Durante a cunversione, u layout di diversi blocchi di testi, imagine, o altri elementi pò esse ligeramente mudificatu. Se avete cunvertitu un documentu in PDF, a cunversione hè generalmente precisa è simplice. Tuttavia, se decide di fà a cunversione opposta, vale à dì da PDF à un altru documentu, l'elementi in u documentu sò spessu spargugliati è u risultatu ùn pareva micca satisfacente. Tuttavia, questu hè cambiatu in PDFelement 7. A settimu versione di stu prugramma offre cunversione ancu più precisa. Ùn ci vole micca chì l'elementi ponu esse spargugliati.

Gestione di licenze

Se un prugramma hè amichevule è simplice per l'utilizatori, significa chì deve esse cusì faciule per l'amministratori di l'IT in a cumpagnia induve utilizate PDFelement. A nova versione include una interfaccia speciale per l'amministratori IT per gestisce facilmente tutte e licenze chì utilizate. Dunque, a gestione di licenze di prugramma ùn hè mai statu più faciule in PDFelement.

Elementu pdf 7

Comparazione cù Adobe Acrobat

I grandi cumpagnie utilizanu spessu u famosu prugramma Adobe Acrobat per edità i schedari PDF. Ma cum'è sicuru sapete, i prugrammi d'Adobe sò spessu assai caru è, in parechji casi, ùn offrenu ancu alcun vantaghju supplementu cumparatu cù i prugrammi più prezzu è cumpetitivi. Se decide nantu à una soluzione cummerciale per i documenti PDF cù u prugramma PDFelement 7, ùn uttene micca solu una soluzione più economica. Avete ancu ottene un prugramma chì hè assai più faciule per l'utilizatori à utilizà, chì possu attestà da a mo sperienza. Ùn sò micca sapè perchè, ma trovu PDFelement assai più faciule ch'è Adobe Acrobat. Se vulete vede i vantaghji è i svantaghji di i dui prugrammi, fate un ochju à a galleria chì aghju attaccatu à stu paràgrafu.

Sconto speciale per i lettori

Comu parte di a liberazione di a nova versione di PDFelement, Wondershare hà preparatu un scontu speciale per i nostri lettori. Se pensate à cumprà PDFelement, pudete naturalmente aduprà. U scontu hà cullatu à $ 60. A versione classica di PDFelement 7 costarà $ 49 da l'uriginale $ 69. Se decide di a versione PDFelement 7 Pro, preparate $ 129 invece di $ 69.

Cunclusione

Admettu, prima di cumincià à aduprà PDFelement in modu attivu circa un annu fà, pensu chì ùn mi pudia micca offre nunda di novu. Tuttavia, dopu a prima prova, mi piace PDFelement quasi subitu è ​​ricumandemu in ogni rivista chì apparsu quì nantu à a nostra rivista. Se pensate chì serà sfarente in u casu di PDFelement 7, allora site definitamente sbagliatu. Ancu in questu casu, aghju da lodare i sviluppatori da Wondershare, perchè anu fattu un gran travagliu è hà sappiutu migliurà ancu di più un prugramma digià abbastanza perfettu. Allora, sè vo circate per sè stessu o solu per a vostra cumpagnia, un prugramma chì pò travaglià in modu efficace cù documenti PDF, possu ricumandemu PDFelement. È ùn vi scurdate chì hè PDFelement dispunibule ancu nantu iOS a Android in a so versione mobile superbly elaborata!

Elementu pdf 7

U più lettu d'oghje

.