Chiudi annunziu

Dopu una seria di prublemi, cumplicazioni è difficultà, a nutizia hè ghjunta chì u primu smartphone plegable pruduciutu da Samsung serà infine in vendita prestu. A data di iniziu di vendita deve esse u sei di settembre, cù u primu paese induve Galaxy U Fold serà nantu à i scaffali di i magazzini in Corea di u Sud.

A nutizia hè stata purtata da l'agenzia Reuters in riferimentu à una fonte affidabile. A novità rivoluzionaria longa è attesa da Samsung era urigginariamente in vendita in i Stati Uniti d'aprile, ma per via di prublemi cù a visualizazione è a custruzzione di e mostre di teste, a liberazione di u smartphone plegable hè stata ripetutamente posposta.

prezzu Samsung Galaxy U Fold costarà circa 46,5 mila corone in Corea di u Sud. Reuters hè statu dettu da una fonte da l'ambienti di l'operatori mobili lucali chì, però, vulianu restà anonimu per via di a sensibilità di u tema. Più vicinu informace a surghjente mintuatu ùn hà micca dettu, Samsung hà ricusatu di cummentà sti speculazioni.

Rilasciandu un smartphone plegable, Samsung vole inizià una innuvazione in u mercatu di smartphone attualmente stagnante, secondu e so parolle. Notizie nantu à a liberazione prevista di settembre di u so Galaxy U Fold hè stata liberata da a cumpagnia in lugliu. U prublema principali cù Galaxy U Fold presentava cerniere, chì a cumpagnia pare avè finalmente riesciutu à migliurà satisfactoriamente.

ritardu di liberazione Galaxy U Fold hà datu à Samsung unu di i so primi ligeri cali di rivenuti per a stagione estiva. Ma Samsung ùn hè micca u solu fabricatore chì hà da trattà cù prublemi in questu campu. A cumpagnia chinesa Huawei hà avutu ancu ricorsu à ritardà a liberazione di un smartphone plegable.

Samsung-Galaxy-Fold-FB-e1567570025316

U più lettu d'oghje

.