Chiudi annunziu

I clienti chì anu decisu di cumprà una marca nova questu annu Galaxy Watch Active 2, è quelli chì aspettanu funzioni innovatori ponu esse disappuntu in certi modi. Quandu Samsung hà introduttu l'orologio per a prima volta in Aostu di questu annu, hà dettu chì u Galaxy Watch Frà altre cose, l'Active 2 hà da pudè vantarà una funzione ECG. Grazie à sta funzione, i prupietari di l'orologio puderanu esse avvisati di pussibuli sintomi di fibrillazione atriale o ritmu cardiacu irregulare. Un'altra funzione prevista di u Galaxy Watch L'Active 2 duverebbe esse a rilevazione di caduta. Sfortunatamente, l'utilizatori ùn anu più prubabilmente vede alcuna di queste innovazioni finu à a fine di questu annu.

Prima di a so introduzione ufficiale, e duie funzioni citate devenu riceve certificazione da una quantità di istituzioni impurtanti, in tutti i paesi di u mondu induve saranu lanciati. Una tali istituzione hè, per esempiu, a FDA - l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug in i Stati Uniti. chè Galaxy Watch Active 2 riceverà appruvazioni da questa autorità per a registrazione ECG, ùn serà micca pussibule di attivà sta funzione. In Europa, serà necessaria l'appruvazioni da una autorità simile incentrata in qualsiasi di i stati di l'Unione Europea. Per un mutivu simili, a funzione ECG ùn hà micca iniziatu immediatamente ancu in i cuncurrenti Apple Watch.

Sia a funzione ECG è a rilevazione di caduta sò stati inizialmente supposti inclusi Galaxy Watch Active 2 da u principiu. Ma Samsung hè sempre in attesa di l'appruvazioni di a FDA in i Stati Uniti, cusì a funzione EKG nantu à l'orologio probabilmente ùn ghjunghjerà micca finu à u frivaru di l'annu prossimu, cù vendite. Galaxy Watch Active 2 serà lanciatu in i Stati Uniti u 23 di settembre. Fora di i Stati Uniti, i novi funziunalità puderanu esse dispunibuli dopu uni pochi di mesi più.

Galaxy-Watch-Attivu-2-6

U più lettu d'oghje

.