Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sò ancu disturbatu da l'enorme cunsumu di carta quandu scrivite diverse note? Pigliate per uni pochi di centu corone Rocketbook Everlast. Questu hè, un bloccu chì offre una gamma sana di funzioni rivoluzionarie. Fighjemu subitu à elli.

ancu 1

Rocketbook Everlast Mini hè un notebook intelligente

Appena tenete u Rocketbook Everlast Mini in manu, pudete pensà chì hè un quaderno di carta classicu à l'anellu. Dopu avè sbulicatu u primu fogliu, vi vede una zona chì s'assumiglia à una superficia à u toccu tavuletta. Tuttavia, u slip quandu scrive hè assai simili à quellu nantu à carta. U scherzu hè chì u Rocketbook Everlast Mini vi durà una vita. U cuntenutu di u librettu pò esse sguassatu ripetutamente cù un pannu umitu.

ancu 2

U librettu cuntene un totale di 48 pagine cù dimensioni di 89 × 140 mm. Ogni pagina hè finemente puntellata è in u fondu, in più di u codice QR, ci sò ancu sette simboli diffirenti. Per ciò chì l'utilizate hè di voi. L'unica cundizione per l'usu hè di scrive cù una penna speciale Pilotu di FriXion. Truverete una penna cumpatibile in u pacchettu, è pudete cumprà un altru in ogni mumentu. Ancu culuritu. U prezzu di una penna standard hè di circa 70 corone.

ancu 3

U Rocketbook Everlast Mini hè dispunibule in neru, rossu, turchese è scuru turchinu implementazione.

Altre dimensioni? Nisunu prublema

In più di u librettu più chjucu, ci sò ancu altre varianti chì sò diffirenti in grandezza è numeru di pagine. Rocketbook Everlast Executive prupone un furmatu di carta chì currisponde à a dimensione A5 (210 × 148 mm) è 36 pagine. Lettera di Rocketbook Everlast tandu resisterà à un usu più esigenti grazia à u furmatu A4. Nant'à e pagine 32, pudete literalmente scemu, perchè un furmatu cusì grande fisicamente hè piacevule per scrive note estensive.

Un notebook interessante si trova un pocu fora di questa offerta Culore di Rocketbook, chì hè direttamente cuncepitu per a pittura creativa. Da 12 pagine, 8 sò puliti, 2 sò quadrati è 2 cù linee. I ritratti culuriti ponu ancu esse disegnati cù a cartoleria Pilot Frixion.

L'applicazione chì organizzarà tuttu

Inseme cù a prima apertura di u libru di travagliu, hè cunsigliatu di scaricà l'applicazione accumpagnata (hè, sicuru, dispunibule per iOS è per Android). In seguitu, hè necessariu di creà un contu d'utilizatore è dopu hè chjaru immediatamente ciò chì sò i simboli nantu à e pagine individuali. I notebooks Rocketbook Everlast funzionanu cù diversi servizii di nuvola è e-mail.

In particulare, supportanu e piattaforme cloud Box, Dropbox, Google Drive, Evernote, iCloud, OneNote, Slack è email. Dopu à stallà i servizii selezziunati, tuttu vi tuccherà à fà hè di verificà u simbulu à u fondu di a pagina è a pagina serà mandatu à u nuvulu dopu à scansà cù u vostru telefunu. I schedari sò salvati in formatu PDF o JPG.

Di sicuru, hè chjaru per voi da e frasi precedenti chì pudete facilmente scansà ogni pagina in u Rocketbook Everlast utilizendu l'applicazione è salvà automaticamente à u serviziu datu. Per esempiu, in u casu di a famosa piattaforma di cumunicazione Slack, un canale o filu specificu pò esse sceltu. Una volta chì avete digitalizatu e pagine scritte, ùn ci hè nunda più faciule ch'è di sguassate cù un pannu umitu è ​​in pocu tempu u vostru librettu hè cumplettamente viotu.

ancu 4

Scola o libru di travagliu? Sicuramente i dui!

Studiate ? Probabilmente avete avutu un libru di travagliu separatu per ogni sughjettu finu à avà. Questu hè impraticabile è eventualmente fastidiosu sè vo circate qualcosa rapidamente. Tuttu ciò chì duvete fà hè di cumincià à aduprà Rocketbook Everlast, creà, per esempiu, cartulare in Google Drive per sughjetti individuali è caricate note da e lezioni à elli.

ancu 5

In u listessu modu, truverete u vostru flussu di travagliu à u travagliu. L'accessu à riunioni cù laptops o telefuni mobili hè spessu pruibitu in l'imprese, è i quaderni di carta ordinariu tornanu in moda. Sustituirà elegantemente u Rocketbook Everlast. In listessu modu, pudete aduprà Rocketbook per carte mentali, ricordi, o liste di shopping.

Rocketbook Everlast vale a pena pruvà?

Di sicuru sì! Ùn avete micca solu salvà a natura, ma à u stessu tempu fate a vostra scola di ogni ghjornu o impegnu di travagliu più faciule. Cù una manipulazione curretta, u Rocketbook Everlast vi pò durà parechji anni. È e note salvate in digitale durà per sempre.

U più lettu d'oghje

.