Chiudi annunziu

Huawei hè statu una minaccia relativa per Samsung in l'ultimi anni. I flagships di i telefoni intelligenti di u giant cinese sò generalmente tenuti abbastanza bè in u mercatu, chì era comprensibilmente una causa per una certa preoccupazione per Samsung. U puntu di svolta hè ghjuntu in un mumentu chì a pusizione di Huawei in u mercatu americanu era minacciata da a guerra cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina. A cumpagnia hè stata lista negra in i Stati Uniti è hè stata impedita di fà affari quì.

E cunsequenze di sta misura includenu, per esempiu, chì Huawei ùn pò più assicurà una licenza di Google Mobile Services (GMS) per i so dispositi. L'ultima linea di prudutti Mate 30 ùn manca dunque l'accessu à l'applicazioni è i servizii populari di Google Android, cum'è Google Play Store, YouTube, Google Maps, Google Search è assai altri. Dunque, l'ultimi smartphones di Huawei sò praticamente inutilizabili in i mercati fora di a Cina.

screenshot 2019-09-20 à 20.45.24

Ma per Samsung, rapprisenta un certu vantaghju è ancu una grande opportunità per migliurà a so pusizioni in u mercatu. A gestione di a cumpagnia hè assai cuscente di stu vantaghju è sà cumu aduprà bè. Quandu Huawei hà svelatu a so nova serie Mate 30 in Munich sta settimana, Samsung hà mandatu e-mail promozionali in spagnolu à i clienti in America Latina per mira à a mancanza di servizii Google nantu à u rivale Mate 30.

In u sughjettu di l'email, ci hè un invitu à gode di l'aghjurnamenti di Google, l'applicazioni è i servizii, in l'attache di l'email, i destinatari truveranu una foto di Samsung Galaxy Nota 10 cù icone di applicazioni è servizii da Google. Ùn ci hè micca una sola parolla annantu à Huawei è i so dispositi quì, ma u tempu è u sughjettu di l'e-mail parlanu per elli. Samsung di solitu ùn si vanta di a so rilazioni cù Google quandu prumove i so dispositi, ma in questu casu hè una eccezzioni comprensibile.

Galaxy-Note10-Note10Plus-FB

U più lettu d'oghje

.