Chiudi annunziu

Versione 5G di u smartphone Samsung Galaxy U Note 10 Plus costa circa 30,5 mila corone. Ma questu hè ovviamente micca un ostaculu per i clienti, è per l'operatore d'oltremare Verizon, stu mudellu premium 5G custituisce un terzu di tutte e vendite di smartphones in a linea di produttu. Galaxy Nota 10. Chief analyst di BayStreet Research Cliff Maldonado infurmatu nantu à questu.

Verizon hà vindutu quaranta mila unità rispettabili durante questu Aostu Galaxy Nota 10 Plus, diventendu cusì facilmente u smartphone 5G più vendutu micca solu in Verizion, ma ancu in altri operatori, superendu Samsung. Galaxy S10 5G è LG V50 ThinkQ. Da nutà dinù hè u record-breaking brevi tempu durante u quali sta quantità Galaxy Nota 10 Plus 5G hà sappiutu vende - a vendita hè stata ufficialmente lanciata u 23 d'Aostu inseme Galaxy Nota 10 è versioni non-5G Galaxy Nota 10 Plus.

Sicondu Maldonado, u tipicu cumpratore Nota ùn importa micca assai di u prezzu è preferisce a tecnulugia più recente è più grande. In listessu modu, Maldonado evalua u cliente caratteristiche di Verizon - in corta, i clienti di questu operatore ùn anu micca prublema di gastru più. Tuttavia, u fattu chì Verizon offre à i primi prupietari di Note 10 Plus 5G un pianu di finanziamentu di 36 mesi certamenti ghjucà un rolu in una vendita cusì alta. Sicondu Maldonado, ancu più unità deve esse venduti in settembre Galaxy Nota 10 Plus 5G, dopu chì ci ponu esse cali di vendita. À a fine di questu annu, però, e vendite duveranu stabilizzà à circa 30 5 smartphones venduti per mese. Sicondu l'esperti, a cobertura di e rete 2022G duveria esse digià a maiuranza in u XNUMX, è l'acquistu di smartphones cù una cunnessione adeguata hà dunque ancu più sensu.

Galaxy-Note10-Note10Plus-FB

U più lettu d'oghje

.