Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu parechji video sta settimana chì prumove a nova serie di smartphones Galaxy Nota 10. A serie di video hè chjamata "Reviews" è hè custituita da un totale di cinque video clips, chì duranu menu di un minutu. I spots presentanu YouTubers famosi chì esprimenu e so opinioni nantu à e funziunalità selezziunate Galaxy Nota 10. Sentemu, per esempiu, l'evaluazione di e proprietà di a visualizazione, u stylus S Pen, càmera, bateria, o u disignu generale di u novu flagship di Samsung.

I spots presentanu creatori cum'è MrMobile, Unbox Therapy, Marques Brownlee è altri. I interpreti capiscenu avè parolle di lode per u novu smartphone. In i video, pudemu cunnosce più vicinu, per esempiu, e pussibilità di u S Pen, i so vantaghji, a so forma ergonomica è ciò chì pò fà veramente. Ci hè ancu una citazione in u video pertinente chì Galaxy A Nota ùn saria micca ciò chì hè senza u S Pen. I Youtubers elogianu ancu a visualizazione, i so culori è l'apparenza in i so video. "Hè a visualizazione più bella chì aghju mai vistu", MrMobile dice in u video.

Linea di prudutti Galaxy A Nota 10 porta una quantità di novità, cumprese, per esempiu, un S Pen riprogettatu, una nova visualizazione mejorata, o forse un sistema di càmera elaboratu. Serie di smartphones Galaxy U Note 10 vanta ancu una vita di a bateria mejorata, supportu per a carica wireless è Wireless PowerShare. Ci hè un mudellu dispunibule Galaxy Nota 10 cù un display di 6,3-inch è più grande Galaxy Nota 10+ cù una diagonale di display di 6,8 inch.

Samsung-Galaxy-Nota 10-FB

U più lettu d'oghje

.