Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu One UI 2.0 beta Android 10 per un smartphone Galaxy S10. A versione beta porta assai nutizie, cambiamenti è funzioni novi. Chì esattamente l'utilizatori ponu aspittà?

Una di e novità in One UI 2.0 hè u sustegnu di gesti simili à quelli chì i pruprietarii di l'iPhone ponu esse familiarizati, per esempiu. Swipe up from the bottom of the display to access the home screen, swipe up and hold to display the multitasking menu. Per vultà, simpricimenti scorri i vostri ditte da u latu left o right of the display. Tuttavia, One UI 2.0 ùn priva micca l'utilizatori di i gesti originali - cusì tocca à ognunu di decide quale sistema di cuntrollu aduprà. I buttoni di navigazione standard seranu ancu dispunibili per automaticamente.

Cù l'arrivu di One UI 2.0, l'aspettu di l'applicazione di càmera cambierà ancu. Tutti i modi di càmera ùn saranu più affissati sottu u buttone di l'otturatore. Cù l'eccezzioni di i modi di video Photo, Video, Live Focus è Live Focus, truverete tutti l'altri modi di càmera sottu u buttone "More". Da sta rùbbrica, però, pudete trascinate manualmente l'icone individuali di i modi selezziunati sottu à u buttone di trigger. Quandu u zooming cù i vostri ditte, vi vede l'opzione per cambià trà 0,5x, 1,0x, 2,0x è 10x zoom. Cù One UI 2.0, l'utilizatori utteneranu ancu a capacità di registrà a schermu cù i soni di u telefunu è u microfonu, è ancu a capacità di aghjunghje a registrazione da a camera frontale di a camera à a registrazione di u screnu.

Una UI 2.0 permetterà ancu à l'utilizatori di disattivà a visualizazione di l'infurmazioni di carica Galaxy Nota 10. À u listessu tempu, una visualizazione più dettagliata di l'infurmazioni nantu à u statu di a bateria serà aghjuntu, i pruprietarii di i dispositi cù a funzione Wireless PowerShare utteneranu l'uppurtunità di stabilisce a disattivazione di a carica di un altru dispusitivu cù l'aiutu di sta funzione. . Mentri in Android Pie hà cessatu automaticamente di carricà à 30%, avà serà pussibule di stallà finu à u 90%.

Sè vo vulete à Samsung Galaxy S10 per cumincià à aduprà u modu di cuntrollu di una sola manu, avete da attivà cù un gestu di trasfurmà da u centru di a parte inferiore di u screnu versu u bordu di a parte inferiore di u display. Per quelli chì sceglienu d'utilizà i buttoni di navigazione tradiziunali, toccu duppiu u buttone di casa invece di triple toccu hà da travaglià per entre in stu modu.

Cum'è parte di a funzione di Benessere Digitale, serà pussibule disattivà tutte e notificazioni è l'applicazioni in u modu di focus, è ancu esse aghjuntu novi elementi di cuntrollu parentale. I genitori puderanu monitorà remotamente l'usu di u smartphone di i so figlioli è stabiliscenu limiti in u tempu di schermu è ancu i limiti di usu di l'app.

U modu di notte uttene u nome "Google" Modu scuru è diventerà ancu più scuru, cusì serà ancu megliu per salvà l'ochji di l'utilizatori. In quantu à i cambiamenti in l'aspettu di l'interfaccia d'utilizatore, l'indicatori di l'ora è di a data nantu à a barra di notificazioni seranu ridotti, mentre chì in u menu di paràmetri è in alcune applicazioni native, à u cuntrariu, solu u nome di l'applicazione o l'elementu di menu serà occupà a mità suprana di u screnu. L'animazioni sò notevolmente più fluide in One UI 2.0, i buttoni di cuntrollu di u voluminu piglianu un novu aspettu, è sò ancu aghjunti novi effetti di illuminazione. Alcune di l'applicazioni di Samsung seranu arricchite cù novi ozzione - in Cuntatti, per esempiu, hè pussibule restaurà i contatti sguassati in 15 ghjorni, è a calculatrice hà da guadagnà a capacità di cunvertisce unità di tempu è velocità.

Android-10-fb

U più lettu d'oghje

.