Chiudi annunziu

Di sicuru, ùn mancate micca u TCL 43EP660 TV in u situ web o in una tenda di brick-and-mortar. I frames minimi, i gammi metallichi è soprattuttu a schermu pusatu nantu à un tubu di design facenu u tuttu veramente diversu.

Dui novi linee di produttu di TV, EP64 è EP66, sò state introdutte da TCL in u ghjugnu, dicendu chì travaglianu cù risoluzione 4K, utilizanu a nova piattaforma di intelligenza artificiale di a cumpagnia è sò dotati di l'ultimu sistema operatore. Android TV 9.0. L'EP660 hè allora dispunibule in 109cm (43ʺ), 127cm (50″), 140cm (55″), 152cm (60″), 165cm (65″) è 191cm (75ʺ) prezzi da 9990 CZK sopra. In ogni casu, l'equipaggiu chì include solu Wi-Fi standard "n" à 2,4 GHz, ma ancu Bluetooth, chì spessu manca in i dispositi significativamente più caru, hè degne di nota. È sicuru ancu u Google Chromecast integratu per a cunnessione cù un telefuninu o tableta, chì hè stata parti di a piattaforma per qualchì tempu. Android TV. In ogni casu, HbbTV 2.0 hè senza dubbitu degne d'attenzione, ancu s'ellu ùn ci hè micca una sola applicazione in u nostru paese chì l'utilice, in pochi anni serà diversu. Ma sta TV hè pronta per u futuru.

Più gestibile chè prima

Cù i TV TCL - è avà parlemu in generale - dopu a stallazione, ùn vi scurdate di verificà duie cose: prima, se l'opzione per accende a TV più veloce hè disattivata, è se per casu u svegliu via a rete ( L'opzione LAN), qualunque sia u nome, hè ancu attivata. E duie scelte ponu aghjunghje unu, o piuttostu dui, watt à u vostru cunsumu in modu standby, è questu ùn hè micca pocu. Altrimenti, u TCL 43EP660 hè rimarchevule digià in a fase di cumissioni in chì pudete selezziunà parechje stazioni in a lista di i canali sintonizzati è spustà à una nova pusizioni à una volta. A classificazione hè cusì significativamente più veloce, chì hè utile oghje micca solu per i satelliti, ma ancu per a trasmissione terrestre, induve pudete facilmente sintonizà più di centu stazioni.

A specialità di a cumpagnia chinesa TCL hè apparentemente ancu u cuntrollu remoto. Hè inusualmente strettu, ma si adatta perfettamente in a manu! I buttoni intornu à i tasti di freccia cù OK in u mezu sò in dui livelli d'altezza è hè faciule d'abituà. Sottu elli truverete una grande Guida chì chjama u menù di u prugramma EPG, sopra à elli hè l'entrata à u menu di paràmetri, è postu chì simu in Androidu, ci sò dui è un pocu sfarente. Pudete truvà l'ultimi in u menù Home, chì hè - cum'è u Android TV 8 - editable, cusì pudete spustà è sguassate l'icone di l'applicazioni, è ancu i menù orizzontali interi ponu esse eliminati. Questa mellura significativa di l'ambienti (ùn pudete micca scorri quì in u listessu modu cum'è in u menù di paràmetri) hè stata purtata da a versione 8.0 è per furtuna hè stata cunservata in i nove. Ancu quì, però, ci hè una mancanza d'aiutu chì ricurdà à u pruprietariu di a pussibilità di mudificazioni.

TCL-EP66_JRK_1706_RET

Finu a ora un pocu più debule in l'applicazioni, l'implementazione di HbbTV 2.0 hè eccellente

U menu di u prugramma EPG, quì chjamatu Guide, hè senza stampa, ma principia senza interrompe u sonu, qualcosa chì ùn vedemu micca spessu in questi ghjorni. A cosa inusual hè chì u swiping à una nova stazione cambia u sintonizzatore à u stessu tempu è, se necessariu, u menu di u prugramma hè ancu scaricatu da ellu stessu, chì, invece, hè eccellente.

In u casu di HbbTV, esse preparatu chì u più prubabile ùn serà micca permessu dopu a stallazione. Tuttavia, ùn era micca difficiule di mette in opera è nunda ùn deve esse stallatu. Basta entre in u menù di paràmetri è principià. A so screening approfondita nantu à i canali TV più guardati ùn hà micca mostratu prublemi. A publicità nantu à FTV Prima hà cuminciatu ancu dopu à l'interruzzione in u mità di u prugramma, a qualità era cambiata in ČT è ùn ci era micca prublemi ancu cù u novu iVysílní annunziatu recentemente. Ancu Nova, chì migliurà gradualmente u so cuntenutu in HbbTV, ùn avia micca prublema cù a TV è tuttu s'hè andatu cum'è un clockwork. A cumpatibilità di l'applicazioni in daretu hè comprensibile a cosa più impurtante per HbbTV 2.0.

L'applicazioni runnable è soprattuttu novu ghjucabili da Google Store sò probabilmente u più grande attrattu di u sistema operatore Android TV. Quì, però, a cumpatibilità ùn hè ancu ciò chì puderia è deve esse. Frà l'altri cose, ùn era micca pussibule di truvà l'applicazioni di Televisione Ceca o Prima Play in Google Store, chì apparentemente anu u chjamatu big screen, vale à dì l'output à u grande schermu TV, pruibitu. Tuttavia, Voyo, chì hà travagliatu in a maiò parte di i casi, era ancu stranamente mancante. Di l'applicazioni altre è più cunnisciute, HBO GO, Lepší.TV, Seznam.cz TV, Pohádky è ancu VLC Player. Hè ancu accumpagnatu cù u servitore Synology in a reta di casa, cumpresi i subtitulos esterni in u video, chì u lettore TCL integratu ùn pò micca trattà. E anu travagliatu ancu in piena ceca.

TCL-EP66_JRK_1721_RET

Chì ghjè? Cù una cumminazione eccellente di prezzu / prestazione

Ma l'imaghjini hè ancu degne d'attenzione, chì era simplicemente eccellente cù una retroilluminazione di superficia solida è sorprendentemente bonu - cunziddi u prezzu - resampling da risoluzioni più bassi, micca solu da l'interfaccia USB, ma ancu da a prossima trasmissione in DVB-T2. E stazioni ČT trasmesse in DVB-T2 in HD sò state presentate veramente eccellenti, è l'input di qualità megliu era comprensibilmente notu in a TV. Ancu quì, però, pareva andà sopra è fora di u prezzu mediu di classi, è mi dumandu cumu u listessu o un dispositivu simili di a serie EP660 in u casu di una diagonale di 140 o forse 165 cm. In particulare in u primu casu, mostraria più chjaramente ciò chì hè veramente in a TV.

U sonu hè furnitu da i parlanti chì radianu in a basa è l'amplificatore, in questu casu cù una putenza piuttostu alta di 2x 10 W. Sugettitivamente parlante, l'ultimi paria ancu più putente in quantu à a ricezione terrestre, ma u sonu ùn hà micca deviatu troppu. assai da a media di a categuria deci, quindici mila.

Duranti a prova, a TV si cumportava in modu affidabile è ci era un bonu allinamentu di u hardware cù u firmware, cusì l'operazione era stabile, senza riavvia o qualsiasi outages. Avà è dopu, hè statu chì u firmware ùn era micca cumplettamente aghjurnatu, ma ùn era nunda di grande. Calchì volta, circa un minutu dopu à accende a TV, ùn era micca pussibule di inizià l'EPG, o U dispusitivu ùn hà micca rispostu à l'istruzzioni, è qualchì volta, per esempiu, un cambiamentu graduali di u modu di l'imaghjini appena stabilitu era noteu. Ma quessi sò solu picculi cosi chì certamenti si stallanu. Ciò chì hè assai più impurtante hè a presentazione di l'imaghjini d'alta qualità è, sopratuttu, l'eccellente rapportu trà u prezzu è ciò chì uttene per questu. U TCL 43EP660 ùn hè micca u più prezzu in a so categuria, ma in u mo parè offre assai è pò sustene a comparazione cù i dispositi ancu più caru.

Valutazione

PER: prezzu eccellente, rapportu prezzu / prestazione, HDR10 solidu, design elegante, Android TV 9, eccellente cuntrollu remoto cun grande layout, HbbTV 2.0, operazione stabile è bona cumpatibilità di hardware cù firmware

CONTRE : solu un USB, qualchì volta operazione più lenta, manca l'aiutu per edità u menu Home

Ringraziemu u nostru lettore Jan Požár Jr. per avè scrittu l'articulu.

TCL-EP66_JRK_1711_RET
TCL-EP66_JRK_1706_RET

U più lettu d'oghje

.