Chiudi annunziu

Una nova dumanda di patente scuperta presentata da Samsung indica chì a cumpagnia pare avè un auricular di realtà aumentata chì ùn hè micca presentatu in magazzinu. A publicazione di patenti hè fatta da nimu altru chè un servitore populari Galaxy Club. I so editori anu nutatu per a prima volta l'applicazione di patenti in ferraghju di questu annu. Sicondu a descrizzione, pare chì l'auriculare hè equipatu di dui display (una per ogni lente), mentre chì unu di i disegni mostra un cable chì corre à u latu drittu di u dispusitivu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru da a descrizzione o da u disegnu s'ellu hè un dispositivu "cablatu", o se u cable mostratu hè destinatu à a carica.

Samsung hè stata focu annantu à a realtà virtuale per parechji anni - in questa direzzione, per esempiu, i cuffie di a serie Gear VR sò ghjunti da u so attellu. Ricertamenti, però, sicondu certi sperti, l'interessu di i cunsumatori ordinali in a realtà virtuale in cunnessione cù i telefuni mobili hè piuttostu diminuitu. Pudemu ancu osservà una tendenza discendente in a produzzione di Samsung, chì rinfriscà a so linea di produttu di cuffie VR cù un novu pezzu per l'ultima volta in 2017. U più novu flagship di Samsung - u mudellu Galaxy Nota 10 - hè ancu u primu smartphone chì ùn hè micca cumpatibile cù questu hardware.

Per d 'altra banda, a realità aumentata hè abbastanza populari, è parechje cumpagnie cercanu di mantene sta tendenza. Saria dunque abbastanza logicu per Samsung per avventurassi ancu in queste acque - è ùn saria micca u solu fabricatore in questa direzzione. In cunnessione cù u sviluppu di l'auriculare AR, a cumpagnia hè ancu parlata, per esempiu Apple, chì sicondu certi analisti puderia lancià u so dispositivu AR in l'annu dopu. In ogni casu, hè caratteristicu di l'applicazioni di patenti chì ùn sò micca sempre ghjunti à fruttu, per quessa, hè inutile di avè grandi speranze in questa direzzione per u mumentu.

 

Samsung-AR-headset-patent-2

U più lettu d'oghje

.