Chiudi annunziu

Samsung pare avè finitu u so travagliu Galaxy S11, chì, frà altre cose, significa ancu chì diverse fughe ùn duranu micca assai. Probabilmente averemu da aspittà chì i renderings è i disegni sò publicati, ma e funzioni è e funzioni di u telefunu sò digià speculate. Frà altre cose, anu ancu filtratu à u publicu informace nantu à a camera, è da tutti i cunti pare chì avemu veramente assai da aspittà.

Ùn hè micca surprisa chì a camera hè prubabile di esse unu di i principali attrattivi di Samsung Galaxy S11. Ricertamenti, i pruduttori di smartphones sò sempre in competizione per vede quale mudelli seranu equipati di una camera megliu, è Samsung ùn vole micca esse lasciatu. Galaxy Apparentemente, u S11 duveria offre una quantità di funzioni chì circheremu in vain in i so predecessori.

galaxy-s11-3d-render
Fonte: PhoneArena

Dietro a maiò parte di i rapporti nantu à a prossima camera di Samsung Galaxy U S11 hè pussede da nimu altru ch'è u famosu leaker Ice Universe. Sicondu ellu, a camera di u futuru smartphone deve esse equipatu di un sensor di prufundità. A principiu di sta settimana, Ice Universe hè ghjuntu cun missaghju, chì puderia esse a camera posteriore Galaxy U S11 hè equipatu cun un sensoru di 108MP, chì Samsung hà introduttu recentemente. Sicondu altri rapporti, Samsung hè ancu travagliatu nantu à un sistema chì puderia sustene una gamma di zoom digitale ancu più grande per e so càmera di smartphone.

samsung-galaxy-s11-spettrometru-camera
Fonte: PhoneArena

Riguardu à quella camera dopu Galaxy U S puderia avè veramente grandi capacità di focusing, secondu un altru rapportu - sta volta da u web GalaxyClub. Sicondu ellu, a camera hà ricevutu u nome di codice internu "Hubble". In corta, tuttu indica chì Samsung hà una serie cù a camera di u so prossimu smartphone Galaxy Cù piani veramente spettaculari è zoom otticu serà megliu chè mai. Di sicuru, ùn si pò micca cumplettamente s'appoghjanu nantu à speculazione, designazioni di codice è guess, più vicinu informace ma certamente ùn vi feranu micca aspittà per longu.

U più lettu d'oghje

.