Chiudi annunziu

Di più in più di fughe ligati à i telefoni smartphones Samsung venenu à pocu à pocu. Mentre ieri pudemu leghje predizioni nantu à Samsung Galaxy S11, chì pudemu teoricamente aspittà digià a prossima primavera, oghje apparsu a camera di filtrazione di un altru smartphone. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, deve esse Samsung Galaxy A51, successore di l'attuale Galaxy A50.

Cum'è ogni altra fuga, sta nutizia deve esse presa cun un granu di salinu è avvicinata cù prudenza è a quantità necessaria di scetticismu. I ritratti di i presunti renders eranu trà i primi publicati da u servitore Pricebaba. Comu pudemu vede in i screenshots, deve esse presumitu chì hè Samsung Galaxy A51 equipatu di quattru camere posteriori. Mentre chì in certi smartphones, e camere sò disposte in un quadru, verticalmente o horizontale, in u casu di l'allegatu Samsung Galaxy A51 Sistema di càmera in forma di "L".

U fronte di presunta Samsung rende Galaxy A51 ùn hè più cusì sorprendente. In u mità di a parti suprana di u display di u telefunu, pudemu vede u classicu "bullet" per a camera selfie. Duverebbe avè una risoluzione di 32MP, è un sensoru di impronte digitali deve esse integratu sottu a visualizazione. Galaxy L'A51 duverà esse un schermu pianu di 6,5-inch. In quantu à l'altri equipaghji hardware, hè speculatu in cunnessione cù Galaxy A51 cù un processore Exynos 9611, almenu 4 GB di RAM è 64 GB è 128 GB di almacenamiento. A bateria duveria avè una capacità di 4000 mAh, e fotocamere posteriori duveranu una risoluzione di 48MP (principale), 12MP (wide), 12MP (telephoto) è 5MP (ToF).

U più lettu d'oghje

.