Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: TCL, u numeru dui marca di televisione glubale è unu di i principali pruduttori di l'elettronica di cunsumu di u mondu, hà annunziatu chì hà firmatu un accordu cù a cumpagnia STES cum'è è diventerà un partner Premium di a squadra di football naziunale ceca da u 1 di ghjennaghju di u 1. Dopu informace serà publicatu in permanenza.

In più di partenariatu TCL prisentatu trè novi mudelli di linee di televisioni nantu à a piattaforma in u locu Tančící dom Android TV. A cunferenza di stampa hè stata co-moderata da Alexander Hemala, un legendariu annunziatore di a televisione publica chì diventò a faccia di a marca TCL in i mercati cechi è slovacchi. Una campagna di publicità hè attualmente in corso à traversu i media1, chì in deci video presenta i vantaghji di i televisioni TCL cù l'ironia ligera è l'ingegnu. I novi TV TCL appena presentati sò TCL EC78, TCL X10 MiniLED è TCL X81.

TCL EC78 - una stampa eccezziunale meriteghja un sonu eccezziunale

Questa serie di mudelli hè pensata per quelli chì ùn volenu micca cumprumissu trà a qualità è l'aspettu elegante. U TCL EC78 combina un disignu metallicu ultra-sottile senza cornice è una qualità d'immagine 4K HDR Pro cù Wide Color Gamut, Dolby Vison è tecnulugia HDR10+. Questa smart TV usa u sistema Android è u serviziu integratu di Google Assistant.  Ancu cù questa linea di mudellu, l'utilizatori ponu immersi cumplettamente in u stupente sonu Dolby Atmos grazia à u sistema di sonu Onkyo, chì hà quattru altoparlanti frontali. U TCL EC78 vene cun un stand di metallo centrale.

Questa nova serie di mudelli cù a certificazione DVB-T2 HEVC / H.265 hè digià dispunibule in duie dimensioni. 65-inch 65EC780 cù un prezzu sottu à EUR 1 (prezzu finale cunsigliatu per u mercatu cecu CZK 000) è 24-inch 990EC55 cù un prezzu finale cunsigliatu di CZK 55.

TCL_EC78

TCL X10 Mini LED TV - u primu di una nova generazione di Mini TV LED

Questa serie di mudelli hà ambizioni di diventà u flagship di a marca TCL. U novu TV TCL X10 combina retroilluminazione Direct Mini LED, tecnulugia Quantum Dot, risoluzione 4K HDR Premium, Dolby Vision è HDR10+. U risultatu hè una maghjina di cuntrastu forte è culori stupenti. A nova TV usa ancu u sistema operatore più avanzatu per i TV intelligenti Android TV cù Google Assistant. L'utilizatore pò cusì accede à u so cuntenutu digitale cù u cuntrollu di voce. A tecnulugia Mini LED di TCL porta una maghjina di cuntrastu, piena di dettagli cù una resa di culore naturali è porta a risoluzione HDR à un novu livellu. Una maghjina d'alta qualità hè assicurata da più di 15 LED ultra-sottili in 000 zone. A serie di mudelli X768 pò esse fieru di a so presentazione d'alta qualità di culore biancu è sfumature ricche di neru. È tuttu questu senza l'effettu halo indesideratu è cù dettagli vividi per u megliu risultatu di risoluzione HDR. A tecnulugia Quantum Dot aduprata porta un display di culore insuperabile (livellu di 10% di u standard DCI-P100 cù valori di luminosità di 3 nits). A visualizazione nativa di 1 Hz furnisce una visualizazione fluida di scene chì catturanu u muvimentu veloce.

A serie di mudelli TCL X10 offre una sperienza audio incredibile grazie à a tecnulugia Dolby Atmos è a soundbar Onkyo 2.2 usata. A pusizione senza compromessi in u sviluppu di sta serie di mudelli hè ancu pruvata da u disignu metallicu ultra-sottile senza frame. U TCL X10 hà vintu un premiu à l'IFA 2019 di quist'annu in Berlinu "Premiu d'oru di teatru in casa".

TCL_X10

TCL X81 - una nova definizione di l'apparenza TV

A terza novità hè a serie di mudelli TCL X81, chì combina un disignu di vetru ultra-sottile è una qualità d'immagine 4K HDR Premium cù tecnulugia Quantum Dot, Dolby Vision, HDR10+ è sistema. Android TV per smart TV cù serviziu integratu di Google Assistant. U benefiziu hè ancu un sonu di qualità grazia à a tecnulugia Dolby Atmos è u sistema di sonu Onkyo 2.1.

L'aspettu più interessante di sta serie hè u disignu rivoluzionariu senza bisellu chì usa una capa di vetru. Grazie à a propria suluzione è tecnulugia di TCL, u vetru hè assai durable è infrangibile. U TCL X81 cattura l'ochju à u primu sguardu, cunvince cù u so rendiment è a qualità di l'imaghjini. L'utilizatore pò osservà solu l'azzione è micca a TV. Questa serie di mudelli ridefinisce micca solu cumu si vede a TV, ma ancu cumu l'utilizatori a percepiscenu.

TCL_X81

EP66

Hè ancu annunziatu a linea di produttu EP66 TV, chì offre una qualità di stampa alta, funzioni avanzate è un design elegante. Linea di prudutti di televisione TCL cù una etichetta EP66 combina un disignu metallicu ultra-sottile cù qualità d'imaghjini 4K HDR è una gamma completa di funzioni offerte da u sistema operatore nantu à a piattaforma Smart TV. Android TV in cunghjunzione cù u serviziu integratu di Google Assistant. Grazie à a finitura liscia, i bordi tagliati sharply è u corpu di metallu, i TV TCL di a serie EP66 furnisce un spaziu cumpletu per una qualità d'immagine alta, è à u stessu tempu, a TV diventa una parte integrale è armoniosa di l'internu. A risoluzione Ultra HD (3840 × 2160) hè quattru volte più grande di Full HD è furnisce 8 milioni di pixel di una maghjina perfetta è nitida.

A funzione SMART HDR pò aghjurnà a registrazione digitale SDR (Standard Dynamic Range) à a qualità HDR, chì permette à l'utilizatori di gode di u cuntenutu digitale in a più alta qualità di visualizazione pussibule. SMART HDR migliora ancu dinamicamente u cuntenutu digitale nativu in HDR. Grâce à l'IA et à l'identification des scènes en HDR, SMART HDR améliore l'affichage des scènes sombres et brillantes, ce qui donne une image plus riche et plus réaliste.

piattaforma Android A TV permette à l'utilizatori di visualizà rapidamente è facilmente e foto, riproduce video, fugliali di musica è altri cuntenutu digitale da i so dispositi preferiti nantu à a TV. Android A TV travaglia cù a maiò parte di i prudutti di marche populari cumpresi iPhone®, iPad®, smartphones è tablette cù Androidi notebooks em è Mac®, Windows® o Chromebook.

TCL_EP66_photo_credit_TCL_Electronics)

Prezzu è dispunibilità

Linea di prudutti TCL EP66 hè localizatu per u mercatu cecu è, frà altre cose, sustene u formatu di trasmissione DVB-T2. Ci sò diagonali di 43 ", 50 ", 55 ", 60 ", 65 " è 75 " per sceglie. Televisione da a serie TCL L'EP66 hè dispunibule in linea è in a maiò parte di i magazzini brick-and-mortar di i principali rivenditori di l'elettronica di cunsumu.

I prezzi attualmente includenu l'IVA da 8 CZK per una diagonale di 490" (43EP43) à l'attuale 660 CZK per una diagonale di 29" (990EP75)

Specifiche TCL EP66

  • Diagonale: 43″, 50″, 55″, 60″, 65″ è 75″
  • Risoluzione massima: 4K Ultra HD
  • Retroilluminazione: LED diretta
  • Indice di Trattamentu di l'Image: 1 CMR
  • Gamma dinamica: HDR
  • Tipu: Smart TV, Android TV
  • Tecnulugia: LCD LED
  • Sistema upirativu: Android TV
  • Funzioni multimediali: WiFi, DLNA, HbbTV, navigatore web, riproduzione da USB, Bluetooth, modalità di ghjocu, cuntrollu di voce, assistente Google
  • Apps: NETFLIX, YouTube
  • Tipu di sintonizzatore: DVB-T2 HEVC, DVB-T, DVB-S2, DVB-C
  • Culore neru
  • Ingressi/outputs
  • Ingressi grafici: HDMI 2.0, Composite, USB,
  • HDMI  3 ×
  • Altri ingressi / uscite: uscita per cuffie, uscita audio digitale ottica / digitale, LAN, slot CI / CI +
  • plug  2 ×
  • Classe di efficienza energetica: A+
  • Cunsumu d'energia tipicu: 85 W
  • Cunsumu in modalità Stand-by: 0,21 W

I risultati finanziari piaceranu

In più di i prudutti, avemu ancu ricevutu l'annunziu di i risultati finanziarii per a prima mità di questu annu. Questi cunfirmanu l'espansione di sta cumpagnia à i mercati stranieri, cumpresi l'Europa è a Repubblica Ceca è Slovacchia. In a prima mità di u 1, TCL hà fattu un fatturatu di 2019 miliardi $ HK (dollaru di Hong Kong, 22,72 miliardi EUR à u tassu di scambiu attuale), cù un prufittu nettu dopu l'imposte di 2,6 miliardi $ HK. U fatturatu hè dunque cresciutu di 1,37% annu à l'annu è a prufittuità di 8%

U numeru tutale di TV venduti durante u periodu hà righjuntu un record di 15,53 milioni di unità, chì hè un incrementu annu di 17,9% è una quota di mercatu di 14,3% (fonte Sigmaintell). Questi risultati ponenu TCL in u sicondu postu trà i pruduttori di TV in u mercatu globale. I figuri includenu ancu i TV venduti direttamente sottu a marca TCL, chì hà vindutu 10,31 milioni di unità, chì rapprisentanu un aumentu annu di 33,1%.

A vendita di TV in u mercatu europeu sottu a marca TCL (cumpresa a Repubblica Ceca è a Slovacchia) anu registratu una crescita annu di 20,7%. I paesi cum'è a Francia (+57,4%), a Germania (+161,1%) è l'Italia (+196,9%) cuntribuiscenu u più à a crescita. In Francia, TCL hè a terza marca di televisione più venduta (fonte GfK). In i mercati nordamericani, TCL mantene una pusizione di punta. A vendita di televisioni cù a marca TCL hè cresciutu di 75% annu à annu. Sicondu a quota di mercatu per u voluminu di unità vendute, a marca TCL hè stata seconda in i Stati Uniti è hà saltatu à u primu postu in marzu 2019 (fonte NPD). I mercati emergenti fermanu forti cù una crescita annu di 28,8%. I paesi cum'è l'India (+216,8%), l'Indonesia (+109,5%), l'Argentina (+64,4%) è a Russia (+52,0%) cuntribuiscenu più à a crescita.

A situazione in i mercati internaziunali hà vistu una crescita di vendita in e categurie da i TV di media à alta gamma:

  • A parte di e vendite di TV in a categuria Smart TV hè aumentata à 88,2% in a prima mità di l'annu (82,4% in a prima mità di l'annu passatu).
  • A parte di a vendita di TV 4K hè aumentata à 43,6% in a prima mità (34,9% in a prima mità di l'annu passatu).
  • A vendita di TV 65″ è più grande hè cresciutu di 204,1% annu à annu.
  • A dimensione media di a TV venduta in a prima mità di questu annu era 42,2 "(2018" in 41,3)

In l'ultimi sei mesi, a cumpagnia TCL hà cumpletu a globalizazione di e so capacità di fabricazione è avà hà centri di fabricazione in Pulonia, Messicu, India, Vietnam è Sudamerica è ancu in Cina. A capacità di produzzione tutale fora di a Cina supera 15 milioni di unità annu, chì hè abbastanza per risponde à e richieste di i mercati nordamericani. A capacità di fabricazione fora di a Cina minimizza ancu in modu efficace i risichi potenziali di una guerra cummerciale trà a Cina è i Stati Uniti.

TCL_Praha_13_11_2019_g

U più lettu d'oghje

.