Chiudi annunziu

L'auriculari wireless AirPods Pro da Apple sò stati solu in u mondu per pocu tempu, ma anu digià sappiutu ottene assai feedbacki pusitivi. Frà altre cose, ponu esse fieru di, per esempiu, a qualità di sonu mejorata, una funzione di annullamentu di u rumore è altre innovazioni. Sicondu l'ultimu rapportu di Consumer Reports, ancu queste migliure ùn sò micca abbastanza per l'auriculare wireless d'Apple per detronizà a so cumpetizione da Samsung.

A rivista di u cunsumu Consumer Reports hà recentemente dichjaratu in questu cuntestu chì quelli per i quali u sonu hè un fattore impurtante duveranu piuttostu ghjunghje per qualcosa altru ch'è l'AirPods d'Apple. Cù l'arrivu di AirPods Pro, sta situazione hà cambiatu un pocu, ma ùn hè micca abbastanza per Apple per esse prima. A rivista Consumer Reports creditu l'ultime cuffie wireless d'Apple cù una qualità di sonu indiscutibile - soprattuttu cumparatu cù altre versioni di AirPods. A rivista mette in risaltu, per esempiu, a funzione di suppressione di u rumore sopra citata, vale à dì u fattu chì, grazia à u so disignu, l'auriculare ponu isolà u rumore ambientale ancu senza a so attivazione. AirPods Pro hà guadagnatu un puntuatu generale di 75 da Consumer Reports.

Quale di voi si ricorda di a valutazione? Galaxy Buds da Samsung, sà digià chì ancu l'ultime AirPods Pro nantu Galaxy I buddi ùn sò micca abbastanza. L'auriculare wireless da Samsung hà puntuatu un totale di 86 punti in a valutazione di a rivista Consumer Reports. À u cuntrariu, Echo Buds da Amazon sò peghju chè AirPods Pro cun un totale di sessantacinque punti. Quandu si tratta di qualità di sonu, sò nantu à questu secondu Consumer Reports Galaxy Buds da Samsung sò assai megliu cà a so cumpetizione Apple, è u so puntu relativamente altu ùn hè micca impeditu da u fattu chì, à u cuntrariu di AirPods Pro, ùn anu micca una funzione di annullamentu di rumore. Pudete leghje u testu sanu di a rivista di a rivista Consumer Reports leghje quì.

U più lettu d'oghje

.