Chiudi annunziu

Samsung hà assuciatu cù a rivista Vogue Cecoslovacca è inseme presentanu una edizione limitata Galaxy S10. L'imballu hè soprattuttu speciale, in quale, in più di u telefuninu stessu, una sudadera di donna è l'ultimu numeru di a rivista Vogue sò ancu inclusi. A accolta hè chì tutti l'extras sò liberi è l'edizione speciale hè u prezzu di u classicu Galaxy S10.

"Samsung è Vogue CS sò dui marchi iconichi chì sò vicini in u so approcciu à a qualità è u disignu. A nostra longa cullaburazione hè avà culminata cù l'ultima cullaburazione chì mette in risaltu a bellezza di u nostru telefuninu Samsung premium Galaxy S10. Inseme avemu creatu qualcosa di speciale, una scatula rigalu chì celebra l'eleganza, l'atemporalità è a feminità ". disse Tereza Vránková, Direttore Marketing di Samsung Electronics Czech and Slovak.

Sè vo site interessatu in l'edizione speciale, duvete cumprà u telefunu da l'e-shop ufficiale www.samsung.cz. Pudete sceglie ogni variante di u mudellu Galaxy S10 è duvete inserisce u codice di sconto VOGUE per uttene l'edizione. For free, vi riceverete una scatula unica, chì hè decorata a manu cù stampa di serigrafia, una felpa nera oversize cù stu mudellu è un discretu ricami Vogue CS x Samsung, è ancu l'ultimu numeru di Vogue CS, più un abbonamentu di un annu à l'annu. rivista stampata è sfondi esclusivi.

L'accessori citati valenu parechji millai di corone, ma Samsung li offre per u prezzu di u telefunu. Pudete ancu riscattà u codice sopra se cumprate u telefunu cù un scontu di Black Friday. Tuttavia, l'offerta hè valida solu finu à l'esurtazione di e scorte, cù solu 50 scatuli rigalu dispunibili.

Samsung Galaxy S10 Vogue FB
Samsung Galaxy S10 Vogue FB

U più lettu d'oghje

.