Chiudi annunziu

A legenda hè tornata. Samsung in a Repubblica Ceca offre una quantità limitata di icone Galaxy S8. U smartphone hè dispunibule finu à a fine di e pruvisti, è vi impressionerà principalmente cù u so prezzu attraente di CZK 8.

Galaxy U S8 hè un mudellu chjave in a gamma di telefoni di punta di Samsung, chì hà iniziatu l'era di i telefoni smartphones cù display quasi senza bisellu. U so Display Infinity 5,8-inch hè un elementu chjave di cuncepimentu chì cattura l'ochju à u primu sguardu. In u discorsu, hè un Super AMOLED cù una risoluzione di 1440 x 2960 pixel.

Ma u telefuninu vanta ancu un equipamentu interessante in quantu à i cumpunenti interni, induve hà un processore Exynos 8 8895-core, 4 GB di RAM è 64 GB di memoria, chì pò esse allargatu da un altru 256 GB cù una carta microSD. A grande batteria di 3000 mAh vi piacerà ancu, chì pò esse ricaricata sia via carica rapida sia wireless. È per a sicurità di dati, ci hè un lettore di impronte digitali o un scanner di iris.

Oltre à u top design è un rendiment decentu Galaxy U S8 hà guadagnatu u favore di i clienti principalmente per via di a so camera. Offre una risoluzione di 12 Mpx, tecnulugia avanzata Dual Pixel, stabilizazione ottica di l'imaghjini (OIS) è, in particulare, una apertura assai decente di f / 1,7, cusì ancu in una luce povera hè capace di piglià ritratti di qualità. Per d 'altra banda, a camera frontale di 8 megapixel si occupa di selfies.

Ottu cum'è un simbulu di l'infinitu hè per Galaxy S8 caratteristicu direttamente è hè per quessa chì Samsung hà decisu di offre u so smartphone à un prezzu magicu di CZK 8. In ogni casu, solu un numaru limitatu di pezzi sò dispunibili nantu à u mercatu domesticu, è solu in neru. Galaxy Pudete cumprà u S8 esclusivamente attraversu L'e-shop ufficiale di Samsung, in magazzini brick-and-mortar è ancu in uni pochi di venditori selezziunati cum'è Emergenza mobile o Alza.cz

Samsung Galaxy S8 FB
Samsung Galaxy S8 FB

U più lettu d'oghje

.