Chiudi annunziu

In unu di l'articuli passati, avemu infurmatu chì a filiera israeliana di Samsung hà publicatu un pianu per quandu a versione completa di u sistema upirativu cumencia à ghjunghje sin'à i pruprietarii di mudelli individuali di smartphone Samsung. Android 10. Mentre chì certi mudelli anu da riceve l'aghjurnamentu principale di questu annu, altri smartphones ùn ghjunghjeranu micca finu à l'aprili di l'annu dopu, è ancu altri ancu in l'estiu. Ma eri, i primi raporti cuminciaru à apparisce chì certi prupietari di smartphones sò in fila Galaxy U S10 hà digià ricevutu un aghjurnamentu.

Sicondu i rapporti dispunibili, a versione di u sistema operatore hè stabile in u mumentu Android 10 dispunibule per i pruprietarii di smartphone Samsung Galaxy S10 in Germania. À u mumentu di a scrittura, questu hè solu per l'utilizatori chì participanu à u prugramma di prova One UI 2.0 beta, ma altri utilizatori puderanu piglià u so turnu assai prestu. L'aghjurnamentu stabile hà u numeru di serie G97**XXU3BSKO, a so dimensione hè di circa 140 MB è include ancu u patch di sicurezza di dicembre.

Galaxy S10 trio FB

À u mumentu, ùn hè ancu sicuru quandu l'aghjurnamentu serà in forma di una versione stabile Androidu 10 serà ancu datu à i tester beta trà l'utilizatori in altre regioni induve u prugramma beta hè in corso. Nisunu sò dispunibuli ancu informace circa quandu aghjurnà à a versione completa Androidutilizatori rigulari chì utilizanu u sistema upirativu nant'à i so smartphones Samsung vi vede u 10 Android Pie - per avà ghjennaghju di l'annu prossimu hè sempre in ghjocu per i pruprietarii Galaxy S10.

I pruprietarii di smartphones tedeschi di a linea di prudutti Galaxy S10s, chì sò ancu participanti in u prugramma One UI 2.0 beta, ponu scaricà l'aghjurnamentu stabile "over-the-air" in Settings in u menu di l'aghjurnamentu di u software. L'aghjurnamentu deve esse dispunibule per i pruprietari di Samsung Galaxy S10, S10e è S10+. Tuttavia, l'utilizatori anu da nutà chì in una liberazione anticipata Android10 pò avè bug di software parziali, malgradu esse una versione stabile. So ognunu avissi a copia di salvezza di u so dispusitivu prima nanzu aghjurnà.

Android-10-fb

U più lettu d'oghje

.