Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì alcuni participanti di u prugramma di prova One UI 2.0 beta anu ricevutu una versione stabile di u sistema operatore. Android 10. Versione cumpleta di l'ultima aghjurnazione maiò Androida settimana passata avete cuminciatu à sparghje trà i prupietari di smartphone Samsung Galaxy S10 in Germania, ma sicondu i reazzioni in i fori di discussione, altri paesi ùn anu micca aspittatu longu.

À u principiu, avemu solu ripetiri chì a versione stabile di u sistema upirativu Android 10 hè marcatu G97**XXU3BSKO, a so dimensione hè di circa 140 MB, è include, frà altre cose, u patch di sicurezza di dicembre. L'utilizatori ponu verificà a so dispunibilità in u menù per l'aghjurnamenti di u software in i paràmetri di i so smartphones. Tuttavia, Samsung avvirtenu chì a prima versione pò cuntene errori parziale è ricumanda una copia di salvezza di u telefunu prima di l'aghjurnamentu. Sicondu l'ultime informazioni, a versione stabile Android10 utilizatori in India, Pulonia, Spagna è Gran Bretagna l'anu ancu ricivutu, ci sò ancu menzioni di l'Austria, a Norvegia è l'Emirati Arabi Uniti in discussioni, ancu da l'utilizatori chì ùn participanu micca à u prugramma di prova beta One UI 2.0.

Samsung Galaxy S8 FB

Samsung hà ancu implementatu gradualmente un calendariu di aghjurnamentu à e diverse regioni Android 10, ma sicondu u feedback di l'utilizatori, i mudelli ùn si prisentanu micca in alcunu di i documenti pertinenti Galaxy S8 à Galaxy Nota 8. Samsung hà cunfirmatu unofficially chì i patroni di sti dispusitivi hannu l 'ultimu Androidsfurtunatamenti ùn ci farà micca. Falsa speranza in i pruprietarii di smartphones di a serie Galaxy S8 à Galaxy A Nota 8 hè stata scattata da i rapporti micca cunfirmati da u staffu di supportu Samsung chì l'"ottu" avianu Androidu 10 à aspittà malgradu u fattu chì Samsung hà l'abitudine di distribuisce solu dui grandi aghjurnamenti di u sistema operatore à tutti i dispositi mobile.

Android-10-fb

Fonti: SamMobile (1, 2)

U più lettu d'oghje

.