Chiudi annunziu

Micca tantu tempu, si rumorea chì Samsung puderia esse preparatu un paru di novi mudelli di smartphone per i so clienti. Duvia esse mudelli Galaxy S10 Lite è Galaxy Nota 10 Lite. In quantu à a so liberazione, ùn ci hè micca tantu speculazione nantu à s'ellu vi vede a luce di u ghjornu, ma piuttostu quandu serà. Mentre chì certi fonti parlanu di u fattu chì u mercatu indianu avissi Galaxy S10 Lite è Galaxy Nota 10 Lite puderia ancu esse ricevutu in dicembre di questu annu, altri rapporti parlanu quasi certamente di una data dopu.

Sicondu certi rapporti, Samsung puderia un paru di novi mudelli di a linea di prudutti Galaxy è Nota per esse liberatu à a mità di ghjennaghju annu dopu. A bona nutizia hè chì a liberazione di i dui mudelli apparentemente ùn serà micca limitata solu à u mercatu indianu, ma i telefoni smartphones ghjunghjeranu ancu à i scaffali di e magazzini in altre regioni. Tuttavia, a data di liberazione in altri paesi di u mondu ferma sempre un sicretu, ma ùn pare micca troppu longu da u lanciu in u mercatu indianu. I dui smartphones anu digià ricivutu a certificazione Bluetooth, cusì quasi nunda li impedisce di entre ufficialmente in u mercatu.

In ogni casu, nimu di i mudelli serà u successu di u Natale di questu annu, è nimu di i telefoni smartphones affettaranu cumpresi i risultati finanziarii di Samsung per u quartu trimestre di questu annu. U 2020 pare esse assai interessante per Samsung è i so clienti - a prima mità di questu duverebbe esse largamente marcata da a seconda generazione di a serie di smartphone plegabile. Galaxy, i mudelli anu da vede a luce di u ghjornu Galaxy S11 è a nova versione Galaxy A. Ci hè garantitu à esse bundanza di sceglie, cusì utilizatori hannu bundanza di aspittà.

Galaxy S10 Lite Concept 6
Surghjente

U più lettu d'oghje

.