Chiudi annunziu

Samsung certamente ùn evite micca a realtà aumentata, è include in una quantità di funzioni in i so dispositi. Smartphones, per esempiu, supportanu a realtà aumentata Galaxy Nota 10 o Galaxy S10. Samsung hè chjaramente seriu nantu à a realtà aumentata, per quessa, hà decisu di dedicà una nova sezione chjamata "AR Zone". Hè un locu induve l'utilizatori ponu truvà tutte e funzioni relative à a realtà aumentata inseme è da induve ponu accede facilmente è immediatu à elli.

Per esempiu, a Zona AR diventerà ancu parte di i modi di càmera, induve l'utilizatori puderanu aduprà facilmente è rapidamente a funzione Quick Measure, per esempiu. Sta funzione usa u sensor ToF, cù l'aiutu di quale pò calculà a lunghezza, l'area o a prufundità di l'ughjettu sceltu, catturatu da a camera di u smartphone, in tempu reale. Finu à avà, l'utilizatori puderanu truvà a funzione Quick Measure in un cartulare cù tutte l'altri applicazioni preinstallate da Samsung, ma grazia à AR Zone, puderanu lancià direttamente da a camera. In u listessu modu, grazia à AR Zone, serà pussibule lancià rapidamente a funzione AR Doodle per migliurà i video cù l'aiutu di disegni è missaghji nantu à u smartphone. Galaxy Nota 10.

Samsung Galaxy S11e Render

AR Zone purterà ancu à l'utilizatori a pussibilità di accessu più veloce è più faciule à funzioni cum'è AR Emoji Camera, My Emoji Studio o ancu Live Sticker. Ancu s'è e funzioni citate sò grandi, sò state distribuite piuttostu caòticamente in l'interfaccia d'utilizatore di smartphones finu à avà, è per quessa parechji utilizatori ùn anu micca idea chì alcune di queste funzioni esistenu. AR Zone ùn deve micca solu aiutà à truvà tutte e funzioni assuciate cù a realtà aumentata, ma ancu permettenu à l'utilizatori di utilizà veramente u so smartphone à u massimu. I tester beta di One UI 2.0 ùn anu micca ancu infurmatu l'apparizione di AR Zone, ma hè pussibule chì Samsung introduverà ufficialmente a funzione solu cù l'arrivu di Galaxy S11.

Galaxy S11 Cuncepimentu WCCFTech

U più lettu d'oghje

.