Chiudi annunziu

U mercatu di smartphone 5G hè sempre in a so infanzia per via di una cobertura insufficiente, ma Samsung hè digià chjaramente guverna. Questu hè pruvucatu da i rapporti di vendita da IHS Markit. Samsung hà vindutu 3,2 milioni di i so smartphones cù cunnessione 5G in u terzu trimestre, guadagnendu una parte di u 74% di u mercatu glubale, secondu e dati di a cumpagnia. In u trimestre precedente, sta parte era ancu 83%.

Perchè cumpetitiva Apple ùn hà ancu pigliatu cù i telefoni smartphones 5G, u restu di u mercatu hè occupatu da i pruduttori di smartphones chinesi cù cunnessione 5G. Samsung hè trà i mudelli cù cunnessione 5G chì u giant sudcoreanu offre attualmente Galaxy S10 5G, Samsung Galaxy Nota 10 5G, Samsung Galaxy Fold è Samsung Galaxy A90 5G. L'aspettatu Samsung duveria ancu offre supportu per a cunnessione 5G Galaxy S11, almenu in una di e so varianti.

Galaxy S11 Cuncepimentu WCCFTech
Surghjente

Pò esse presumitu chì e vendite impressionanti di Samsung cuntinueghjanu in l'annu dopu, chì deve esse assai impurtante per u sviluppu di e rete 5G. Tuttavia, un aumentu graduali di a cumpetizione pò ancu esse aspittatu. Qualcomm hà introduttu recentemente un paru di novi processori super-putenti - Snapdragon 765 è Snapdragon 865, pensati per una larga gamma di smartphones cù u sistema operatore. Android. I dui processori offrenu ancu supportu per a cunnessione 5G. Xiaomi hà annunziatu u so ambiziosu pianu di liberà almenu dece mudelli di smartphone cù connettività 5G annantu à l'annu prossimu, è in 2020, iPhones 5G anu da vene ancu. Apple. Semu sorpresu se Samsung dominarà u mercatu di smartphone 5G l'annu prossimu cum'è questu annu.

Galaxy-S11-Concept-WCCFTech-1
Surghjente

U più lettu d'oghje

.