Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Mobile Emergency lancia l'ultimu avvenimentu pre-Natali, durante u quale sconta tutti i mudelli Samsung Galaxy S10. I prezzi sò cascati da millaie di curone è caricate Galaxy U S10 + hè ancu più prezzu da CZK 16. L'offerta hè valida solu finu à sta dumenica, u 000 di dicembre, o finu à a fine di e scorte.

Pudete cumprà a basa più prezzu Galaxy S10e, più equipatu Galaxy S10 o carica Galaxy S10+, cù prezzi chì partenu da pocu menu di 15 4 CZK. A quantità di u scontu varieghja da 500 à 16 corone. In più di tutti i telefoni, riceverete u serviziu YouTube Premium per 000 mesi gratuitamente, un scontu di 4% nantu à l'assicuranza è ancu un cuntrollu di 50 corone, chì serà rimbursatu quandu cumprate u vostru telefunu esistente.

Pudete truvà una lista di tutti i telefoni chì sò in vendita à U situ web d'emergenza mobile. Infine, avemu elencu chjaramente i prezzi è a quantità di sconti quì sottu. Pudete ancu piglià a merchenzie u ghjornu di Natale, in a tenda di Anděl, induve avete l'opzione cumprà senza prublemi è fastidi. Passerà extra guarantisci a consegna è 24/12 finu à 11:30 a.m. se i beni sò in stock à a tenda.

Samsung in vendita:

samsung-galaxy-s10-compare-s10e-s10-plus
samsung-galaxy-s10-compare-s10e-s10-plus

U più lettu d'oghje

.