Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu novi smartphones Galaxy S10 Lite è Galaxy Nota 10 Lite. In a più bona tradizione di linii rinumati Galaxy Tramindui i novi mudelli S è Note offrenu caratteristiche è specificazioni high-end, cumprese una camera tecnologicamente avanzata, a famosa S Pen, una visualizazione eccellente è una batteria di longa durata.

Galaxy S10 Lite

Modelli di serie Galaxy Lite offre eccellenti funzioni fotografiche è parametri - e tecnulugii fotografiche superiori di Samsung sò dunque ancu dispunibili in i dispositi più assequibili.

Grazie à u mudellu Galaxy Cù l'S10 Lite, pudete gode di un livellu più altu di qualità in a vostra fotografia, ùn importa ciò chì fate. In più di a lente di basa, l'ottica speciale per scatti ultra-largu è macro sò dispunibili, è ancu u novu stabilizzatore d'imaghjini Super Steady OIS. In cumbinazione cù u modu di stabilizazione Super Steady, stu stabilizzatore allarga significativamente l'opzioni di l'utilizatori quandu fotografia è filma scene d'azzione, cusì pudete mostrà e vostre attività preferite à u mondu sanu senza alcunu cumprumissu.

A camera ultra-larga offre un campu di vista di 123 gradi, chì currisponde à u campu di vista di l'ochju umanu. E camere frontali è posteriori d'alta risoluzione vi permettenu di catturà ogni dettagliu di a scena cù una nitidezza perfetta.

Galaxy_S10Lite_specificazioni_tecniche-CZ-squashed

Galaxy Nota 10 Lite

I mudelli di nota high-end sò destinati principarmenti à l'utilizatori chì strive per a produtividade massima, è Galaxy U Note10 Lite cù a S Pen pruvata ùn hè micca eccezzioni. Grazie à a tecnulugia Bluetooth Low-Energy (BLE), sta penna pò esse usata per fà facilmente presentazioni, cuntrullà un video player o piglià ritratti. Pudete accede à e vostre funzioni di stylus preferite rapidamente è facilmente grazia à u menù Air Command. L'applicazioni Samsung Notes simplice ma pratica hè aduprata per piglià note facilmente è veloci in u campu. E note scritte a manu ponu esse facilmente cunvertite in testu chjaru, chì ponu esse editatu o spartutu liberamente.

Galaxy_Note10Lite_specificazioni_tecniche-CZ-squashed

I vantaghji principali di a classe Galaxy

Grazie à i mudelli Galaxy S10 Lite è Galaxy Note10 Lite cù caratteristiche è benefici di prima classe Galaxy uttenerà più utilizatori chè prima. Frà altri, i seguenti benefici seranu dispunibili:

  • Display chì copre tuttu u fronte. Mudelli Galaxy S10 Lite i Galaxy U Note10 Lite hè dotatu di display cù tecnulugia Infinity-O, chì occupa tutta a fronte di u dispusitivu. I dui mudelli anu una diagonale di 6,7 inches (17 cm) è una maghjina di qualità estremamente alta, grazia à quale l'utilizatori puderanu prufittà cumplettamente di qualsiasi cuntenutu multimediale.
  • Batteria più grande cù una vita più longa. Galaxy S10 Lite i Galaxy Note10 Lite hè dotatu di una grande batteria cù una capacità di 4500 mAh è carica rapida, cusì i telefoni ponu durà più longu cù una sola carica è l'utilizatori ponu passà più tempu nantu à e so attività preferite.
  • Apps intelligenti è servizii dispunibili. Galaxy S10 Lite i Galaxy Note10 Lite sò dotati di un ecosistema sofisticatu di a marca Samsung. Hè custituitu di applicazioni è servizii intelligenti pruvati, cumpresi Bixby, Samsung Pay o Samsung Health. A piattaforma di sicurezza Samsung Knox si occupa di un ambiente d'utilizatore sicuru à un livellu prufessiunale.

Disponibilità

Samsung Galaxy U S10 Lite serà dispunibule in a Repubblica Ceca à u principiu di ferraghju in duie varianti di culore (Prism Black è Prism Blue) per u prezzu. 16 CZK. Galaxy U Note10 Lite serà vendutu in a Repubblica Ceca da a mità di ghjennaghju per 15 CZK. Serà dispunibule in duie versioni (argentu Aura Glow è neru Aura Black). I dui mudelli seranu esposti à u CES 2020 u 7-10 di Ghjennaghju di u 2020 à u stand Samsung in u Centru di Cunvenzione di Las Vegas.

Specificità Galaxy S10 Lite è Note10 Lite

 Galaxy S10 LiteGalaxy Nota 10 Lite
Mostra6,7" (17 cm) Full HD+

Super AMOLED Plus Infinity-O,

2400 × 1080 (394 ppi)

Certificazione HDR10+

6,7" (17 cm) Full HD+

Super AMOLED Plus Infinity-O,

2400 × 1080 (394 ppi)

 

* U display Super AMOLED Plus hè una guaranzia di un disignu ergonomicu cù un pannellu sottile è luminoso grazia à a tecnulugia OLED "* A dimensione di a visualizazione hè data da a diagonale di un rettangulu senza anguli arrotondati. L'area di visualizazione attuale hè più chjuca per via di i cantoni arrotondati è l'apertura per a lente di a camera.
Camera Back: Camera 3x

- Macro: 5 MPix, f2,4

- Grandangolu: 48 MPix Super Steady OIS AF f2,0

- Ultra-largu: 12 MPix f2,2

 

Frontale: 32 MPix f2,2

Back: Camera 3x

- Ultra-largu: 16 MPix f2,2

- Grandangula: 12 MPix 2PD AF f1,7 OIS

- Teleobiettivo: 12 MPix, f2,4 OIS

 

 

Frontale: 32 MPix f2,2

Taglia è pesu 75,6 x 162,5 x 8,1 mm, 186 g76,1 x 163,7 x 8,7 mm, 198 g
prucissuriOcta-core da 7 nm a 64 bit (max, 2,8 GHz + 2,4 GHz + 1,7 GHz)Octa-core da 10 nm a 64 bit (Quad 2,7 GHz + Quad 1,7 GHz)
Memoria 8 GB di RAM, 128 GB di almacenamiento internu6 GB di RAM, 128 GB di almacenamiento internu
* I valori ponu varià per diversi mudelli, varianti di culore, mercati è operatori mobili.

* A capacità di l'utilizatori hè menu di a memoria tutale per via di u spaziu riservatu à u sistema operatore, i cunduttori è e funzioni basi di u sistema. A capacità reale di l'utilizatori varieghja da u trasportatore à u trasportatore è pò cambià dopu l'aghjurnamentu di u software.

carta SIM Doppia SIM (ibrida): 1x Nano SIM e 1x Nano SIM, o scheda di memoria MicroSD (fino a 1 TB)Doppia SIM (ibrida): 1x Nano SIM e 1x Nano SIM, o scheda di memoria MicroSD (fino a 1 TB)
Pò varià per diversi mercati è operatori mobili.

* E carte SIM è e carte di memoria MicroSD sò vendute separatamente.

Batterie4500 mAh (valore abituale)4500 mAh (valore abituale)
* Valore abituale in cundizioni di laboratori indipendenti. U valore tipicu hè u valore mediu previstu, tenendu in contu a variazione di a capacità di a bateria di diversi campioni testati secondu a IEC 61960. A capacità nominale (minimu) hè 4 mAh. A vita reale di a bateria dipende da l'ambiente di a rete, l'usu è altri fattori.
Sistema upirativu Android 10.0
Cuci LTE2 × 2 MIMO, finu à 3CA, LTE Cat.112 × 2 MIMO, finu à 3CA, LTE Cat.11
* A velocità attuale dipende da u mercatu, l'operatore è l'ambiente di l'utilizatori.
Samsung Galaxy S10 Lite Note10 Lite FB

U più lettu d'oghje

.