Chiudi annunziu

U mondu sapi digià i nomi di i prossimi smartphones di a serie Galaxy S, è ancu u nome di u smartphone plegable di Samsung. Sicondu i media coreani, a cumpagnia hà tenutu riunioni secrete cù i so cumpagni di telecomunicazioni durante a fiera CES 2020. I participanti di sti scontri avianu l'uppurtunità di vede i prudutti di a cumpagnia chì ùn sò micca stati presentati Samsung, è u capu di Samsung Mobile hà cunfirmatu ancu i nomi di sti dispusitivi.

Quist'annu, pare, avemu da vede smartphones da Samsung cù nomi Galaxy S20, Galaxy S20 Plus è Galaxy S20 Ultra. In quantu à u prossimu smartphone plegable Samsung, portarà u nome Galaxy Bloom invece di uriginale speculatu Galaxy Fold 2. I ragiuni per quessa chì u nome di u smartphone hè cambiatu ùn sò micca cunnisciuti, ma u capu di Samsung Mobile DJ Koh spiegò chì l'ispirazione per questu smartphone era un maquillaje compactu da Lancome. Cusì hè pussibule chì Samsung hè destinatu à e donne ghjovani in i so vint'anni cù u so novu smartphone plegable.

Galaxy Bloom Compact Lancome

Galaxy Bloom deve esse dispunibule in varianti 4G è ivv 5G. Cumu Galaxy S20, dunque i Galaxy Bloom offre un supportu di registrazione di video 8K, è Samsung hà da esse travagliatu cù Google per rende u video 8K mainstream. À u mumentu chì i novi smartphones Samsung seranu presentati ufficialmente - vale à dì, l'11 di ferraghju - a piattaforma YouTube, chì si trova in Google, deve ancu principià à sustene u streaming video 8K. L'Internet ùn hè ancu sopra à u cuntenutu video in 8K, ma pò esse presumitu chì questu cambierà cù l'arrivu graduali è a diffusione di i telefoni smartphones cù a capacità di registrà video in questa qualità.

Mintuatu informace anche si sò basati nantu à un rapportu da a riunione di a porta chjusa di Samsung, pò esse micca luntanu da a verità. Reunione di stu tipu ùn hè micca inusual in Samsung, è i dettagli revelati in queste riunioni sò generalmente cunfirmati dopu.

Galaxy-Fold-2-Bloom-fb

U più lettu d'oghje

.