Chiudi annunziu

À u CES 2020, Western Digital hà presentatu i so novi prudutti innovatori rapprisentati da una larga gamma di soluzioni di almacenamiento di dati, cumprese l'intruduzione di un prototipu - a prima unità esterna di tasca SSD di l'industria - cù a più alta capacità di u mondu è l'interfaccia SuperSpeed ​​​​USB 20 Gbps. A cumpagnia hà ancu introduttu u 1TB SanDisk Ultra flash drive® Dual Drive Luxe USB Type-C cuncepitu per smartphones è laptops.

A cartera di prudutti di Western Digital offre una gamma completa di suluzioni di almacenamentu di dati, da i discu duru portatili à i dischi rigidi dedicati. À u CES 2020, Western Digital hà introduttu soluzioni di almacenamiento à i clienti cù i marchi G-Technology ™, SanDisk.®, WD® è Western Digital® trà i quali i più interessanti eranu:

Prototipu di l'innovatore SanDisk 8 TB SSD esternu

Western Digital cuntinueghja a so tradizione di batte i tappe in e novi tecnulugii è hà presentatu à a fiera una unità SSD esterna di tasca cù a più alta capacità di u mondu è l'interfaccia SuperSpeed ​​​​USB 20 Gbps. Ispiratu da a necessità di l'utilizatori di catturà è almacenà cuntenutu riccu è di mantene cun elli, WD cuntinueghja à spinghje i limiti di ciò chì hè pussibule cù u prototipu SSD portatile 8TB. Western Digital combina a so sperienza cù memoria flash è cuncepimentu intelligente per sviluppà suluzioni rivoluzionarie chì ùn solu ùn mantenenu micca cù i bisogni di l'utilizatori, ma ancu li superanu. Western Digital hà ancu presentatu una larga gamma di unità SSD portatili attualmente dispunibili nantu à u mercatu.

SanDisk_8TB_prototype_CES2020

Nuovissima unità flash SanDisk 1TB Ultra® Dual Drive Luxe USB Type-C

A marca SanDisk hà ancu presentatu u so ultimu flash drive cù cunnessi duali USB, chì travaglia cù smartphones è laptops cù una interfaccia USB Type-C. L'alta capacità in un corpu di metallu permetterà à l'utilizatori di piglià è catturà più foto è video è facilmente trasfiriri stu cuntenutu digitale trà smartphones USB Type-C, tablette è notebooks è computer USB Type-A. A suluzione di cuncepimentu permette di attaccà u flash drive à un anellu chjave è offre una grande capacità in una piccula dimensione. L'utilizatori ponu dunque avè una capacità di almacenamentu supplementu cun elli induve ne anu bisognu. Novu 1TB SanDisk Ultra Dual Drive Luxe USB Type-C serà dispunibule durante questu annu.

WD_Negru® U P50 Game Drive hè a prima unità di ghjocu di l'industria cù una interfaccia SuperSpeed ​​​​ 

A linea di prudutti WD_Black furnisce u rendiment, a capacità è l'affidabilità per permette à i gamers di PC è di cunsola per piglià u so ghjocu à u prossimu livellu è ghjucà senza limitazioni. E cinque soluzioni di ghjocu di a linea di prudutti WD_Black includenu, frà altri: WD_Black P50 Game Drive SSD, a prima unità in a so industria chì presenta una interfaccia SuperSpeed ​​​​USB 20 Gbps. In questa linea di prudutti ci sò ancu duie unità esterne licenziate per Xbox, una unità di ghjocu WD_Black P10 Game Drive per Xbox One™ (disponibile avà) a WD_Black D10 Game Drive per Xbox One™ (disponibile avà). Queste duie unità esterne venenu cù un membru di prova à Xbox Game Pass Ultimate.

WD_Black_P50_SSD_image

Dispositivu di almacenamiento ibi™ da SanDisk per e foto è i video (dispunibule solu in u mercatu di i Stati Uniti)

ibi hè u dispositivu intelligente di gestione di foto è video di SanDisk chì offre à l'utilizatori un almacenamentu locale chì agisce cum'è un nuvulu persunale. Una app compagna cù una interfaccia intuitiva per a centralizazione, u cuntrollu, a gestione è a spartera privata di foto è video permette à l'utilizatori di cunnette in wireless i so telefoni per una copia di salvezza automatica. Stu dispusitivu hà a capacità di aggregate cuntenutu digitale da parechji lochi cumpresi laptops, unità USB, rete suciale è cunti nuvola. Tuttu hè cusì almacenatu in ibi cù u supportu di l'applicazione di navigazione. 1 TB di spaziu di almacenamiento pò almacenà finu à 250 000 foto o 100 ore di video. 

IBI_CES_2020

"L'utilizatori generanu più cuntenutu digitale chè mai è esigenu suluzioni avanzate per aiutà à catturà, almacenà, gestisce è sparte tuttu u so cuntenutu digitale. A nostra priorità chjave hè di aiutà e persone à cuntrullà u so cuntenutu digitale è dorme tranquillamente sapendu chì tuttu hè almacenatu in modu sicuru è dispunibule à u toccu di un dito in ogni locu, in ogni momentu ". dice David Ellis, vicepresidentu di marketing di produttu in Western Digital

WD_Black_P50_SSD_image

U più lettu d'oghje

.