Chiudi annunziu

Ghjennaghju ghjunghje à pocu à pocu à a fine, è cun ellu si avvicina a data di l'avvenimentu Unpacked, à quale Samsung presenterà e so nutizie per questu annu - trà l'altri cose, serà u novu flagship trà i smartphones di a linea di produttu. Galaxy S è un secondu smartphone plegable chjamatu Galaxy Da Flip. I novi dispositi anu ricivutu a certificazione da a Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) di i Stati Uniti, chì hè necessariu per Samsung per cumincià à vende.

Mentre chì i novi prudutti anu ricivutu solu pocu tempu a certificazione necessaria, Samsung hà digià lanciatu e pagine di supportu pertinenti per questi dispositi dui mesi fà. Ma elli - cum'è a cunferma di certificazione - ùn revelanu micca dettagli nantu à i prudutti previsti. Tuttavia, grazia à diverse fughe è rende, pudemu avè una idea abbastanza chjara di ciò chì i dispositi seranu è ciò chì seranu e so specificazioni, in u casu di smartphones di a linea di produttu. Galaxy I prezzi di u S20 sò ancu stati revelati.

Quandu Galaxy Pudemu solu speculate nantu à u prezzu di u Flip, ma ci sò una quantità di rapporti dispunibili nantu à a so visualizazione. Per quessa, Samsung avissi presuntamente aduprà un materiale sfarente di ciò chì hè stata utilizata in u casu Galaxy Piegà. Sicondu a maiò parte di e fonti, u lettore di impronte digitali ùn deve esse situatu sottu à a visualizazione - Samsung ùn hà micca ancu a tecnulugia pertinente abbastanza elaborata - ma assai prubabilmente si trova à u latu di u dispusitivu. Galaxy U Z Flip hè previstu di presentà un display AMOLED dinamicu ultra-sottile flessibile di 6,7 inch, u telefuninu prubabilmente averà una camera doppia 12MP cù una lente grandangulare è ultra-grandangolare. Duverebbe ancu offre l'opzione di carica rapida 15W, carica wireless è a funzione Wireless PowerShare.

Tuttavia, deve esse tenutu in mente chì questi sò sempre unguaranteed è cunfirmati informace, anche si spessu venenu da fonti affidabili. Tuttu ciò chì resta hè di aspittà cù pacienza per l'avvenimentu Unpacked l'11 di ferraghju.

Carta d'invitu Samsung Unpacked 2020

U più lettu d'oghje

.