Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sè vo site un fan di orologi intelligenti, allora ùn deve certamente micca missu l'avvenimentu attuale. Inseme cù u nostru cumpagnu Mobil Pohotostavos, vi purtemu un codice di scontu speciale, grazie à quale pudete cumprà mudelli di orologi selezziunati. Galaxy Watch cù un scontu. Per ottene un prezzu più bassu, basta à inserisce u codice di scontu in a cesta samsung261, ma duvete definitivamente affruntà, postu chì u scontu s'applica solu à i primi 10 di voi è pudete cumprà un massimu di dui pezzi per persona.

Samsung Smart Watch Galaxy Watch 46 mm - argentu

Sè vo site trà i sustenituri di u disignu eleganti, allora duvete certamente ghjunghje à un smart watch Samsung Galaxy Watch 46 mm - argentu. Hè un accessori elegante è sopratuttu praticu chì vi assisterà in tuttu u ghjornu. Ch'ella sia una ghjurnata di travagliu normale o una attività sportiva, l'orologio vi coprerà sempre a spalle è vi informarà nantu à una quantità di cose. Hè nutate ancu a funzione speciale, grazie à quale l'orologio stessu si trasforma literalmente in u vostru entrenatore persunale è vi aiuta à mette in forma.

U prezzu regulare di l'orologio hè 7 CZK, ma pudete uttene per 490 CZK quandu utilizate u codice di scontu.

Samsung Smart Watch Galaxy Watch 42 mm - i dui culori

Samsung Smart Watch Galaxy Watch U 42mm hè principalmente destinatu à e donne, nantu à e so mani rapprisentanu un pezzu raffinatu di ghjuvelli è un pezzu di tecnulugia avanzata à u stessu tempu. U vantaghju principali di stu pruduttu hè a so versatilità. Siccomu questu hè un pezzu veramente eleganti, ùn avete micca a paura di piglià cun voi à una reunione impurtante, ma ancu vi serve assai bè durante u vostru esercitu o una caminata simplice. Inoltre, l'orologio combina una durabilità incredibile è un rendimentu perfettu, grazie à quale pò durà finu à 45 ore di operazione attiva cù una sola carica. E funzioni stessi ùn sò micca esattamente diffirenti duie volte da u mudellu sopra citatu, è e differenzi principali ponu esse truvati principarmenti in u latu di u disignu di u pruduttu.

U prezzu regulare di l'orologio hè 6 CZK, ma pudete uttene per 990 CZK quandu utilizate u codice di scontu.

Sè site interessatu in l'offerte sopra citate, ùn deve micca esitatu à fà una compra. Comu digià dettu, u codice di scontu hè validu solu per i primi deci cumpratori, mentre chì una persona pò cumprà un massimu di dui prudutti.

Scambià u vostru vechju orologio per un novu

Sì avete digià alcuni smart watches è vulete scambià per un novu, pudete definitivamente aduprà l'opzione di compra direttamente à Mobil Pohotovosti. L'orologi di marca sò cumprati quì Apple è Samsung, grazie à quale, in cumbinazione cù un codice di scontu, pudete riduce significativamente u prezzu di u vostru novu pruduttu.

Scambià u vostru vechju orologio per un novu

Samsung Smart Watch Galaxy Watch - Scontu d'emergenza mobile

U più lettu d'oghje

.