Chiudi annunziu

Uni pochi anni fà, l'idea di un smartphone plegable era inimaginable per a maiò parte di i cunsumatori ordinali. Ma i tempi sò cambiati, è Samsung hè attualmente preparatu per liberà a seconda generazione di u so smartphone flessibile. Unu di i punti più problematichi di i telefoni smartphones di stu tipu tendenu à esse schermi fatti di polimeru plasticu, chì pò esse danatu relativamente facilmente in certi circustanzi. Samsung Galaxy Sicondu i rapporti dispunibili, u Z Flip, chì a cumpagnia prisentarà in pochi ghjorni à u so avvenimentu annuale Unpacked, duveria avè un tippu di vetru di visualizazione migliuratu.

A settimana passata, LetsGoDigital hà infurmatu chì Samsung avia registratu una marca in Europa chì pare esse ligata à u vetru per i smartphones plegabili. Samsung hà registratu l'abbreviazione "UTG". Hè una abbreviazione di u terminu "Ultra Thin Glass" - vetru ultra sottile, è teoricamente puderia esse una designazione di un tipu ultra sottile di vetru chì a cumpagnia puderia aduprà micca solu per u prossimu. Galaxy Da Flip, ma ancu per altri prudutti di stu tipu. Sti tiurìi sò ancu insinuati da a manera chì a lettera "G" hè trattata in u logu pertinente.

Scuprite i rende Galaxy Da Flip da u web GSMArena:

U vetru ultra-sottile deve esse più resistente à i scratch è più durable cà u materiale utilizatu prima. Sicondu u situ web di GSMArena, Corning (fabricante di Gorilla Glass) hà travagliatu cù partenarii micca specificati per parechji mesi nantu à u vetru, chì deve esse destinatu à smartphones flexibles. U marcu di tempu per Corning per compie stu vetru, però, ùn currisponde micca cù a data di liberazione prevista Galaxy Da Flip. In ogni casu, u prossimu smartphone plegable di Samsung hè rumore chì offre un supportu S Pen - in quale casu averia ancu più sensu di utilizà vetru per a visualizazione.

Samsung-Galaxy-Z-Flip-Render-Unofficial-4

U più lettu d'oghje

.