Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sè avete pensatu à un novu smartphone per un tempu, allora apprezzerete sicuramente a prumuzione attuale in Mobile Emergency. Ci hè avà una vendita di smartphone Samsung chì passa quì, grazia à quale pudete salvà millaie di corone.

Comu digià citatu in l'intruduzioni, grazia à a vendita attuale, pudete salvà assai soldi. Sicuramente vale a pena menzionatu Samsung Galaxy A50 per 6 CZK, à quale uttene ancu cuffie per valore CZK 990 completamente gratis. Tuttavia, avemu da marcà a vendita cum'è assolutamente dominante Samsung Galaxy S10 + cù un retro in ceramica è una capacità d'almacenamiento di 1 TB, chì hè sottumessu à un scontu di 16 curone, cusì pudete cumprà per solu 25 CZK.

Scuprite Samsung Galaxy S10+ in a nostra galleria:

Scambià u vostru vechju orologio per un novu è uttene u bonus perfettu

Se ùn site micca interessatu à cumprà un novu telefunu, ma un novu mudellu di smart watch seria più adattatu per voi, fate più intelligente. Cù MP, pudete scambià u vostru vechju orologio per un novu, grazie à quale riceverete un bonus di compra di 500 CZK. Questa prumuzione s'applica solu à a compra di smart watches Samsung, chì sò assai populari in u mercatu.

Scambià u vostru vechju watch per una nova Emergenza Mobile

Ma se nimu di l'avvenimenti elencati quì sottu ùn vi interessava è site solu à circà novi cuffie, forse puderanu esse utile. Samsung Galaxy serra. Stu mudellu in culore giallu hè attualmente dispunibule cù un scontu di mille corone è pudete cumprà per 2 CZK.

Samsung-Galaxy-S10-plus-FB

U più lettu d'oghje

.