Chiudi annunziu

A liberazione di un smartphone plegable Galaxy U Z Flip di Samsung vene imparablemente. Se sente chì tutte e fughe, speculazioni, analisi è rende publicati finu à avà ùn eranu micca abbastanza, pudete rallegrate. A prossima serie di smartphone flessibili Galaxy perchè sta volta hè apparsu direttamente nantu à u video, ancu s'ellu hè assai cortu. Ma catturà l'essenziali - a manera di apre è di chjude a nova notizia.

U video hè apparsu prima nantu à u Twitter di Ben Geskin, chì presentava filmati di l'apertura è a chiusura Galaxy Hà chjamatu Z Flip in Magenta "u primu video praticu". U post hà subitu suscitatu un dibattitu accesu. Qualchidunu predichendu a prima punizione di Geskin, l'annullamentu di u contu è altre cunsequenze negative di a publicazione di u video, ma altri seguitori anu signalatu chì parechje cumpagnie liberanu "fuga" di stu tipu cumpletamente pianificatu è programmaticu. U video cunfirma chjaramente chì i renditi recenti sò basati nantu à a verità. Samsung Galaxy U Z Flip s'assumiglia à un quadru quandu plegatu. In l'angulu inferiore manca di a parti suprana di u smartphone chjusu, pudemu vede a data è l'ora nantu à a visualizazione esterna di 1,0-inch, vicinu à questu hè a camera posteriore.

Se veramente stende u sonu in u video à u massimu, pudete gudiri, in più di filmati di u prucessu di apertura è chjusu di u telefunu o illuminazione di u so display, u sonu chì era caratteristicu soprattuttu di certi mudelli più antichi di "clamshell". "telefoni. U video mostra chjaramente chì Galaxy Z Flip pò esse apertu comodamente è rapidamente cù una sola manu. Dopu avè apertu u smartphone, pudemu avvistà un picculu cutout per a camera selfie in u centru di a parte superiore di a visualizazione. L'utilizatori di Twitter reagiscenu à l'ultimu video Galaxy Z Flip sò diversi. Certi sò entusiasmati di u metudu di apertura o di u culore di u telefunu, mentri àutri scherzosamente paragunanu cù a cunsola Game Boy Advance SP.

Samsung hè propiu Galaxy Z Flip serà presentatu l'11 di ferraghju à Unpacked in San Francisco, a novità flessibile duveria ghjunghje à i scaffali di i magazzini u 14 di ferraghju, u prezzu deve esse intornu à 34 mila corone.

Samsung-Galaxy-Z-Flip-Render-Unofficial-4

U più lettu d'oghje

.