Chiudi annunziu

Prestu vedemu l'arrivu ufficiale di i smartphones di a linea di produttu Galaxy S20. Semu avà à menu di una settimana da a so performance di gala à San Francisco's Unpacked. Cum'è a data di Unpacked si avvicina, i rapporti guadagnanu intensità, basatu nantu à quale pudemu avè una stampa abbastanza precisa di e nutizie prossime. L'ultima aghjunta à a famiglia di rapporti di stu tipu hè una seria di ritratti in quale pudemu vede i ditagli di u prossimu trio di novi smartphones da Samsung.

À l'avvenimentu Unpacked l'11 di ferraghju, Samsung si prisentarà ancu cù altri prudutti novi Galaxy S20, Galaxy S20 Plus è Galaxy S20 Ultra. Diversi leaks riguardanti sti mudelli sò digià apparsu in Internet in u passatu, è ancu di rende è ritratti più o menu di qualità. Avà, i primi ritratti "veri" sò stati ancu publicati nantu à u situ web, vale à dì scatti di i mudelli futuri presi direttamente da l'utilizatore. Una di l'imaghjini vene da u Twitter di un leaker cunnisciutu cù u soprannomu Iceuniverse, è pudemu vede un dettu di a camera Samsung nantu à questu Galaxy S20 Ultra. Hà publicatu altre foto di u spinu di i mudelli futuri nantu à u so Twitter Jon Prosser.

Sottu a camera posteriore di Samsung Galaxy S20 Ultra pudemu vede l'inscription "100x Space Zoom" in l'imaghjini. Nantu à u S20 Plus, a camera posteriore hà una forma rettangulare più stretta, ma ùn ci sò micca iscrizioni chì indicanu qualcosa di e funzioni di a camera. U buttone di putenza laterale hè chjaramente visibile nantu à u latu di u smartphone in l'imaghjini da IceUniverse, è ancu i buttoni di u voluminu laterale à u latu drittu. In quantu à e camere, duverebbe Galaxy U S20 Ultra offre una camera ultra-wide-angle, un zoom otticu XNUMXx o ancu un sensor ToF.

Samsung-Galaxy-Logu

U più lettu d'oghje

.