Chiudi annunziu

Dapoi a liberazione di Samsung Galaxy Semu solu à pochi ghjorni da Flip. Stu mudellu ùn serà micca u primu smartphone plegable pruduciutu da Samsung, un successore direttu di u Samsung di l'annu passatu Galaxy Ma apparentemente ùn serà micca pussibule di cunsiderà ancu u Fold. Sicondu i rapporti dispunibili, u giant tecnulugicu coreanu travaglia attualmente in a so seconda generazione Galaxy Piegà.

Frà i primi à vene cù a nutizia era un situ web Olandese Galaxy Club. Samsung hà annunziatu recentemente un nome in codice per un novu dispositivu attualmente in sviluppu. U nome di codice per stu pruduttu hè "Winner2" - alcuni di voi pudete ricurdà chì u nome di codice di l'uriginale Galaxy Fold era "Winner", cusì hè quasi 100% chjaru ciò chì hè ammucciatu daretu à stu nome. Un successore direttu di u smartphone Samsung Galaxy Apparentemente, u Fold puderia offre una versione 5G (u mudellu standard hà prubabilmente solu a cunnessione LTE), è cù un pocu di furtuna, a cumpagnia puderia riesce à presentà ufficialmente, forse à a fine di questu annu.

Galaxy Fold 2 cuncettu Revisioni di l'esperti
Surghjente

E specificazioni dettagliate ùn sò micca cunnisciute, ma si pò suppone chì mentre a variante 5G Galaxy Fold 2 serà equipatu cù l'ultimu tipu di processore Snapdragon, a versione LTE serà alimentata da una di e so varianti più vechje. A quistione di a visualizazione resta ancu senza risposta. Uriginale Galaxy U Fold hè stata dotata di una fina capa di polimeru flexible, ma u vetru ultra-thin hè più prubabile di esse cunsideratu per futuri smartphones plegabili. Per a presentazione di u successore direttu di l'annu passatu Galaxy Avemu da aspittà un pocu per u Fold, un altru informace ma di sicuru apparirà prestu.

Samsung-Galaxy-Logu

U più lettu d'oghje

.